کد خبر : 1649166 | 20 آبان 1398 ساعت 09:20 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: رونالدو عصبانی نمی‌شد، بیشتر نگران می‌شدم

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل میلان می‌گوید علت تعویض رونالدو در این بازی این بوده که ابرستاره پرتغالی بهترین روز خود را سپری نمی‌کرده.

ساری: رونالدو عصبانی نمی‌شد، بیشتر نگران می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس که تیمش دیشب موفق شد در خانه خود حریف سنتی‌اش آث میلان را با نتیجه 1-0 شکست دهد درباره علت تعویض کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی این تیم در این بازی، که دومین تعویض پیاپی او در دو بازی اخیر بود گفت رونالدو در این بازی در اوج نبود. ساری همچنین درباره ناراحتی رونالدو از این تعویض گفت که اگر رونالدو از بابت تعویضش ناراحت نمی‌شده برای او نگران‌کننده بوده.

 

1450920

 

رونالدو در جریان بازی دو تیم در دقیقه 55 تعویض شد و جای خود را به پائولو دیبالا داد، کسی که در دقیقه 77 موفق شد تک‌گل بازی و گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند. رونالدو که از تعویض خود به وضوح عصبانی بود، بلافاصله بعد از خروج از زمین چمن، مستقیما به سمت تونل رفته و خارج شد. گزارشهای رسانه‌های ایتالیایی حاکی است که رونالدو سه دقیقه قبل از پایان بازی استادیوم را ترک کرده است.

 

ساری که در پایان بازی با سوالات زیادی درباره تعویض رونالدو در این بازی، بعد از تعویض او در بازی قبلی یووه در چمپیونزلیگ مواجه شده بود گفت:" ما باید از رونالدو تشکر کنیم چون او با اینکه وضعیت دشواری داشت ولی امشب ایثار به خرج داد و برای ما به میدان رفت".

 

سرمربی یووه در ادامه گفت:" رونالدو برای بازی کردن هر کاری لازم بود کرد ولی من دیدم که او حالش خیلی خوب نیست و تصمیم گرفتم که بیرون کشیدنش بهترین کار ممکن است. اینکه یک بازیکن زمانی که زمین را ترک می‌کند ناراحت باشد کاملا طبیعی است، به خصوص وقتی او برای بازی در میدان خیلی تلاش کرده باشد".

 

1450922

 

ساری در ادامه گفت:" در یک ماه گذشته رونالدو از ناحیه زانو مشکل کوچکی داشته و در تمرینات اخیر ما هم ضربه‌ای به زانوی او وارد شده بود و باعث آسیب بیشتر شده بود. برای همین تمرین پرفشار یا حضور در بازی‌ها تعادل او را تا اندازه‌ای به هم می‌زند و تلاش بیشتر او برای غلبه بر این وضعیت به عضلات سابق پا و ران او صدمه بزند. این روی عملکرد او تاثیر می‌گذارد و رونالدو در حال حاضر در اوج آمادگی نیست. هر بازیکنی که برای بازی تمام تلاشش را می‌کند وقتی تعویض می‌شود حداقل تا پنج دقیقه عصبانی است و یک مربی اگر بازیکنش در این شرایط ناراحت نشود بیشتر نگران می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها