کد خبر : 1649728 | 23 آبان 1398 ساعت 10:19 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلخ و شیرین ستاره‌های سرخابی از عراق (عکس)

وریا غفوری و وحید امیری به عنوان دو فوتبالیست باتجربه در تیم ملی حضور دارند و دوئل آبی و قرمز را در تیم ویلموتس شکل داده اند.

به گزارش ورزش سه، ۸ سال پیش در آستانه جام ملت های ۲۰۱۱  دو بازیکنی که از نفت تهران به فوتبال ایران معرفی شده بودند، در تیم کی‌روش خودنمایی می‌کردند؛ وریا غفوری به عنوان مدافع راست و وحید امیری در قامت یک وینگر چپ.

 

آن ها که به جای بازیکنان باتجربه ای چون خسرو حیدری و محمدرضا خلعتبری به تیم ملی آمده بودند، خیلی مورد توجه فوتبال دوستان نبودند اما در جام ملت ها توانایی خود را نشان دادند. به خصوص وریا غفوری که در مقابل همین عراق با سانتری تماشایی زمینه ساز گل سردار آزمون شد. اما امیری در همان بازی پنالتی آخر را از دست داد تا ایران به شکلی ناراحت کننده حذف شود.

 

حالا از آن روز مدت ها گذشته و این خاطره نیز فراموش شده است. اما این دو با انگیزه های خاص خود به دنبال رقم زدن روزی خوب در امان هستند. امیری می‌خواهد آن پنالتی را جبران کند و وریا نیز در اندیشه تکرار گلسازی است؛ البته به شرطی که در ترکیب قرار گیرند.

 

پس از گذشت ۸ سال از جام ملت های استرالیا، این دو حالا از فوتبالیستی کمتر شناخته شده، به بازیکنان معروف ایران تبدیل شده اند و در تیم های پرسپولیس و استقلال جزو بهترین ها محسوب می‌شوند. وریا که بازوبند را هم در اختیار دارد و امیری هم اگر به ترکیه نمی‌رفت، حالا کاندیدای کاپیتانی بود.

 

1451644

دیدگاه‌ها