کد خبر : 1649772 | 23 آبان 1398 ساعت 16:50 | 122.9K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی رسید، محبی ماند؛

اعلام ترکیب ایران برابر عراق

نفرات اصلی تیم ملی ایران مقابل عراق از سوی مارک ویلموتس مشخص شدند.

اعلام ترکیب ایران برابر عراق

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران که رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی را با برتری مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج آغاز کردند، در دیدار اخیرشان شکست تلخی در زمین بحرین داشتند ولی آنها اکنون که در زمین بی‌طرف و در ورزشگاه ملی امان اردن، مهمان تیم ملی عراق هستند، سعی در کسب پیروزی دارند.

 

علیرضا بیرانوند مثل همیشه وظیفه حراست از دروازه تیم ملی ایران را برعهده دارد؛ مرتضی پورعلی‌گنجی که در آخرین تقابل ایران و عراق در جام ملت‌های 2019 نیمکت‌نشین بود، امروز با تصمیم ویلموتس بازی می‌کند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز جایگاه ثابت خود در جمع نفرات اصلی را حفظ کرده است.

 

رامین رضاییان پس از بازی‌های درخشانی که در ترکیب الشحانیه قطر و نمایش بالای آمادگی خود داشته، مدافع راست ایران است و در سمت چپ خط دفاعی نیز میلاد محمدی تند تیز و پُرتلاش برابر عراق بازی می‌کند.

 

کمربند میانی زمین ایران مقابل عراق را امید ابراهیمی و احمد نوراللهی خواهند بست و به‌عنوان دو هافبک دفاعی در ترکیب حضور دارند و کمی جلوتر از آنها مسعود شجاعی به‌عنوان هافبک میانی- هجومی بازی می‌کند.

 

محمد محبی پس از نمایش امیدوار کننده در دو بازی گذشته تیم ملی و عملکرد خوبی که در سپاهان داشته، بازهم مرد منتخب ویلموتس است که به‌عنوان وینگر راست برابر عراق به میدان می‌رود و مهدی طارمی نیز با رهایی از بند مصدومیت به این بازی مهم رسیده تا وینگر چپ ایران باشد و در حملات به سردار آزمون، مهاجم راس تیم ملی کمک کند.

 

ترکیب تیم ملی ایران برابر عراق به صورت زیر است:

 

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون

 

 

 

1451740

دیدگاه‌ها