کد خبر : 1649830 | 23 آبان 1398 ساعت 21:10 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویکتور لیندلوف:

یونایتد مقابل تیم‌های ضعیف به مشکل می خورد!

ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد، معتقد است که این تیم در بازی با تیم‌های ضعیف تر به مشکل بر می خورد.

یونایتد مقابل تیم‌های ضعیف به مشکل می خورد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در فصل جدید نتایج بسیار پرنوسانی را کسب کرده است. شیاطین سرخ هم اکنون در لیگ برتر با ۱۶ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارند. شاگردان اوله گنار سولسشر در رقابت‌های لیگ اروپا اما نمایش مقتدرانه ای ارائه دادند و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گرفته اند.

 

1451285

 

ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی منچستریونایتد، اما معتقد است که این تیم باید در مقابل تیم‌های سطح پایین‌تر نمایش بهتری ارائه دهد. او گفت: " ما باید برای بازگشت منچستر یونایتد به سطح واقعی در یک زمینه پیشرفت بسیار زیادی بکنیم و آن هم استمرار در پیروزی است. منچستر یونایتد باید در همه بازی‌های خود پیروز شود. بعضی مواقع لازم نیست که ما حتماً خوب بازی کنیم بلکه باید تحت هر شرایطی پیروز از زمین مسابقه خارج شویم."

لیندلوف در ادامه گفت: " ما در بازی‌های بزرگ اتحاد و همکاری خوبی از خود نشان می دهیم و نتایج خوبی نیز کسب می‌کنیم. در بازی مقابل تیم های ضعیف تر اما شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد و ما نمی‌توانیم عملکرد درخشانی از خود ارائه دهیم. منچستریونایتد در چنین بازی هایی پس از ۲۰ دقیقه تمرکز خود را از دست داده و نمایش ضعیفی را ارائه می دهد. ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم."

دیدگاه‌ها