کد خبر : 1649834 | 23 آبان 1398 ساعت 20:37 | 67.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید روی بازی با بحرین تمرکز کنیم؛

کاتانچ: عراقی‌ها جوگیر نشوند!

سرمربی تیم ملی عراق به بازیکنانش گوشزد کرد خوشحالی زیادی انجام ندهند و به فکر دیدار با بحرین باشند.

کاتانچ: عراقی‌ها جوگیر نشوند!

به گزارش "ورزش سه"، سرکو کاتانچ بعد از برتری عراق مقابل ایران در نشست خبری گفت: به بازیکنانم بخاطر عملکردشان در این مسابقه تبریک می‌گویم که موجب شدند مردم عراق و همه عراقی‌ها شاد شوند؛ مردم عراق به خاطر شرایطی که در آن هستند، مستحق این پیروزی بودند و من خوشحال هستم که جزئی از این برد و خوشحالی‌شان بودم.

 

او ادامه داد: به خاطر کسب این نتیجه و برتری مقابل ایران خیلی خوشحال هستم ولی الان بیشتر به بازی پیش رو برابر بحرین فکر می‌کنم که پیروزی در آن خیلی اهمیت دارد.

 

سرمربی تیم ملی عراق یادآور شد: باید با کار و جدیت با واقعیت نتیجه‌ای که در مسابقه با ایران به آن رسیدیم کنار بیاییم و لازم است در تمام بازی‌ها همین طور باشیم. کسب نتیجه خیلی مهم است چون اگر نتیجه خوب باشد، کسی نمی‌گوید مربی ضعیف بوده ولی اگر عملکرد خوبی داشته باشی ولی نتیجه ضعیف باشد، همه از سرمربی انتقاد می‌کنند.

 

کاتانچ اضافه کرد: از بازیکنانم می‌خواهم یک مقدار این پیروزی را با احتیاط جشن بگیرند و جوگیر نشوند؛ بازیکنان عراق شعور و فرهنگ خودشان را نشان دهند.

 

او تاکید کرد: می‌دانم دربی عراقی- ایرانی از حساسیت بالایی برخوردار است و از آن باخبر هستم. به همین خاطر سعی کردم به بازیکنان تذکر دهم تا فقط روی فوتبال بازی کردن و دیدار با بحرین تمرکز کنند و از هرگونه حاشیه پرهیز داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها