کد خبر : 1650039 | 25 آبان 1398 ساعت 10:48 | 234.2K بازدید | 0 دیدگاه

برزیل- آرژانتین، در عربستان هم که باشد جنجالی است

خشم مسی: دهنت را ببند تیته !

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل می‌گوید لیونل مسی در بازی دوستانه دیشب دو تیم برزیل و آرژانتین به او توهین کرده و گفته دهنش را ببندد.

خشم مسی: دهنت را ببند تیته !

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ملی برزیل و آرژانتین دیشب در یک بازی دوستانه در شهر جده عربستان سعودی به مصاف هم رفتند و آرژانتینی‌ها در این دیدار موفق شدند با گلی که لیونل مسی ستاره بزرگ این تیم در دقیقه 13 به ثمر رساند با نتیجه 1-0 به پیروزی برسند. اما سرمربی برزیل، تیته، در پایان بازی از دست مسی عصبانی بود و به خبرنگاران گفت که مسی در جریان بازی به او گفته که دهنش را بندد و خفه شود.

 

1452063

 

مسی در حالی دیشب با پیراهن آرژانتین به میدان رفت که بعد از سه ماه ممنوعیت بازی‌های ملی پیراهن آلبی‌سلسته را به تن کرده بود. مسی بعد از آنکه در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به میزبانی برزیل، به دلیل اعتراض به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و متهم کردنش به فساد، به مدت سه ماه از حضور در بازی‌های ملی کشورش محروم شده بود دیشب بار دیگر مقابل تیته و شاگردانش قرار گرفت و گل پیروزی‌بخش آرژانتین را زد.

 

1452062

 

تیته به لحظاتی در نیمه اول مسابقه اشاره می‌کند که بین او و مسی اتفاقاتی افتاد. در این لحظات، درحالیکه تیته در حال اعتراض به داور مسابقه بود، تصاویر دوربین‌ها مسی را در حالی نشان دادند که به نظر می‌رسید انگشت خود را روی دهانش گذاشته و خطاب به تیته اشاره می‌کند که ساکت باشد. حرکتی که سرمربی برزیل را به شدت عصبانی کرده بود.

 

1452064

 

تیته در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من داشتم به داور اعتراض می‌کردم چون در آن صحنه باید به مسی کارت زرد داده می‌شد. ولی او به من گفت دهنم را ببندم و من هم در جواب به او گفتم دهنش را ببندد. ماجرا همین بود".

 

سرمربی برزیل در ادامه گفت:" نمی‌خواهم بیشتر از این درباره این مساله به سوال دیگری جواب بدهم. چنین بازی‌ای به یک داور قوی نیاز دارد چون در غیر اینصورت، مسی داور را خواهد بعلید ... در آن صحنه باید به او کارت داده می‌شد و من حق داشتم اعتراض کنم".

 

گل مسی باعث شد برزیل با هدایت تیته پنجمین بازی پیاپی خود بدون پیروزی را پشت سر بگذارد. برزیل بعد از کوپا آمه‌ریکا تا کنون پنج بار به میدان رفته ولی در این دیدارها هرگز قادر به پیروزی نبوده است. البته سلسائو در دقیقه ده می‌توانست از حریف پیش بیفتند ولی گابریل ژسوس پنالتی را از دست داد تا مهمترین شانس برزیل از دست برود. جالب اینجا است که کمی بعد آرژانتین هم صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی ضربه مسی را آلیسون، دروازه‌بان برزیلی لیورپول مهار کرد تا دو تیم در از دست دادن ضربات پنالتی مساوی شوند.

 

دیدگاه‌ها