کد خبر : 1650063 | 25 آبان 1398 ساعت 12:24 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

باخت در همه بازی های مهم ۲۰۱۹

پروژه ایتالیایی در چین به بن بست رسید

مارچلو لیپی پس از باخت برابر تیم ملی سوریه از هدایت این تیم استعفا داد تا وضعیت نیمکت چین مبهم تر شود.

پروژه ایتالیایی در چین به بن بست رسید

به گزارش ورزش سه، تیم ملی چین روز گذشته در هفته پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر سوریه در شهر دبی، قرار گرفت و در نهایت با دو گل شکست خورد تا با هفت امتیاز و پنج اختلاف با تیم صدرنشین در جایگاه دوم قرار بگیرد.


مارچلو لیپی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا که سابقه قهرمانی جهان را با تیم کشورش دارد از سال ۲۰۱۶ در تیم ملی چین به عنوان سرمربی حضور دارد، او چهار فصل به عنوان سرمربی در تیم گوانگژو حضور داشت و پس از آن راهی تیم ملی شد.

 

او اما در رقابت‌های ملی نتوانسته تیمش را به خوبی هدایت کند و در سال ۲۰۱۹ برابر تیم های حریف ۱۴ بازی انجام داده  که موفق شده تیم های چون قرقیزستان، فیلیپین، تایلند، تاجیکستان، میانمار، مالدیو و گوام را شکست بدهد. هیچکدام هم حریف دشواری نیستند و کار سختی را انجام نداده است.


لیپی در مقابل برابر تیم های چون سوریه، ازبکستان، تایلند، ایران و کره‌جنوبی شکست خورده و یک تساوی برابر فیلیپین در کارنامه ۲۰۱۹ تیم چین با لیپی دیده می شود.


لیپی به همراه خود ۹ ایتالیایی را آورده تا منصب های مختلف را در دست بگیرند اما این تعداد به همراه تعداد زیادی مربی و دکتر چینی در مجموع نتوانسته اند کار خاصی از پیش ببرند و حال که ۵ امتیاز اختلاف با سوریه صدرنشین دارند، تنها تلاششان را باید بکنند تا به عنوان یکی از تیم های برتر دوم رقابت ها به مرحله بعد بروند، باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال چین در نهایت رای به جدایی لیپی می دهند و نفر دیگری را جایگزین می کنند یا او را متقاعد خواهند کرد تا این پروژه حضورش که البته خرج زیادی روی دست فوتبال چین گذاشته را تکمیل کند.

دیدگاه‌ها