کد خبر : 1650148 | 25 آبان 1398 ساعت 18:45 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویلیان:

بدشانسی عامل شکست مان برابر آرژانتین بود

ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه چلسی معتقد است که سلسائو از فرصت هایی که به دست می آورد به خوبی استفاده نمی کند و این دلیل اصلی شکست شان برابر آلبی سلسته بود.

بدشانسی عامل شکست مان برابر آرژانتین بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری دوستانه به مصاف آرژانتین رفت. این دیدار که در عربستان برگزار شد با یک گل به سود آرژانتین به پایان رسید.

تنها 13 دقیقه از بازی گذشته بود که آرژانتینی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. الکس ساندرو بود که روی مسی مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه مسی به سمت راست آلیسون را دروازه بان برزیل دفع کرد اما کاپیتان آرژانتین توانست توپ برگشتی را تبدیل به گل کند و تیمش را پیش بیندازد.

 

 

1451965

 

 

ویلیان هافبک تیم ملی برزیل و باشگاه چلسی در واکنش به شکست سلسائو از آرژانتین گفت:« ما شکست خوردیم چون واقعا بد شانس بودیم. نمی‌توانیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم این در حالی است که تیم باکیفیتی هستیم و بازیکنان خوبی در اختیار داریم.

واقعا سخت است. ما نمی‌توانیم نتایج خوبی به دست آوریم. فکر نمی‌کنم که دلیل این کم‌کاری یا نداشتن تمرکز باشد. بدشانس هستیم و به همین خاطر نتایج خوبی کسب نمی‌کنیم.

آغاز خوبی برای آرژانتین داشتیم و یک ضربه پنالتی هم به دست آوردیم اما متاسفانه آن را تبدیل به گل نکردیم. بازی کردن برابر آرژانتین همیشه سخت است. اجازه بدهید تا با تلاش خود ادامه دهیم و به زودی نتایج خوب هم از راه خواهد رسید. با این بازیکنانی که داریم اگر تلاشمان را بیشتر کنیم در دیدارهای پیش رو بهتر ظاهر خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها