کد خبر : 1650188 | 26 آبان 1398 ساعت 00:40 | 57.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازدید ستارگان ایتالیا از ونیز سیل‌زده (عکس)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی روز شنبه، صبح روز بعد از پیروزی در مرحله انتخابی یورو 2020، به ونیز سیل زده سفر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان جانلوئیجی دوناروما با حضور گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) با پوشیدن چکمه های بلند ولینگتون از میدان سن مارکو بازدید کرد. این میدان تاریخی در اوایل روز شنبه کمی پیش از سیل بی سابقه ونیز بازگشایی شده بود.


دوناروما دروازه بان ملی پوش تیم میلان  گفت: "به نمایندگی از کل تیم، ما در نزدیکی شهر ونیز هستیم."

 

1452219

 


همچنین جیانلوکا ویالی اسطوره فوتبال ایتالیا نیز در این باره گفت: "ونیز این مشکل را پشت سر خواهد گذاشت."


در عین حال رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا هم گفت: "ونیز یک شهر زخمی اما فوق العاده قوی و قدرتمند است و همواره توانسته مقاومتی رشک برانگیز مقابل مشکلات داشته باشد ."


مانچینی بعد از امضا دادن به علاقمندان به 200 هوادار اجازه داد جلسه تمرینی این تیم را در مرکز ورزشی "تالیرچو" در شهر، که درهای آن به روی عموم بسته است، تماشا کنند.

 

1452218


لاجوردی ها بازی آخر خود در مرحله انتخابی یورو 2020 را مقابل ارمنستان در پالرمو انجام خواهند داد درحالیکه پس از حذف بی سابقه تیم ملی ایتالیا از مرحله مقدماتی جام جهانی آنها با روبرتو مانچینی ده برد متوالی کسب کرده و کاملا به فرم خوب بازگشته اند.


دولت ایتالیا اخیراً به‌ دلیل بارش باران در روزهای اخیر در شهر ونیز، وضعیت اضطراری اعلام کرد. بارش باران در مدت 15 ساعت در این شهر باعث شد که آب جاری در کانال‌ها و خیابان‌ها تا حدود یک ‌و نیم متر افزایش یابد و مانع عبور شهروندان و تعداد زیادی از جهانگردان شود.


این حادثه طبیعی خسارات زیادی نیز برای مردم در پی داشت و باعث فرو ریختن خانه های تاریخی زیادی در این شهر شد.

دیدگاه‌ها