کد خبر : 1650237 | 26 آبان 1398 ساعت 12:55 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان دوباره در سپیدرود

سپیدرود بعد از شکست در برابر داماش به همکاری خود با علی نظر محمدی پایان داد و به زودی سرمربی جدید خود را معرفی خواهد کرد.

دست‌نشان دوباره در سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، به احتمال قوی سرمربی بعدی تیم سپیدرود نادر دست نشان است. مربی ای که فصل گذشته هم روی نیمکت این تیم نشست و با وجود تلاش فراوان نتوانست مانع از سقوط تیم به دسته اول شود. ابتدای فصل هم قرار بود نادر دست نشان سرمربی تیم شود که این اتفاق رخ نداد.

 

در روزهای خداحافظی سپیدرود با علی نظر محمدی ابهام جالبی در مورد قرارداد این مربی به وجود آمده است. کیومرث بیات در این باره می گوید: « ما با علی نظر محمدی برای یک فصل به توافق رسیدیم و قرار شد دستمزد او 300 میلیون تومان باشد اما اکنون مشخص شده مدیر عامل با او دو ساله قرارداد امضاء کرده و مبلغ قرارداد 700 میلیون تومان است و بندی در قرارداد گنجانده شده که در صورت اخراج باشگاه می بایست کل مبلغ قرارداد را پرداخت نماید. در این باره با حراست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان صحبت کرده ام تا این قرارداد بررسی شود. »

 

سپیدرود با 15 امتیاز از 13 بازی تیم دوازدهم جدول است و در چنین شرایطی سخت و دور از ذهن است که این تیم در فصل جاری موفق به صعود به لیگ برتر شود. هر چند در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها