کد خبر : 1650321 | 27 آبان 1398 ساعت 11:20 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات فدراسیون در مورد محرومیت ماشین سازی

رییس کمیته تعیین وضعیت گفت: باشگاه ماشین‌سازی در دفاعیه خود اعلام کرده به خاطر تحریم‌ها امکان پرداخت نداریم، اما فیفا این دفاعیه را رد کرده است.

توضیحات فدراسیون در مورد محرومیت ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه"، جمشید نورشرق در باره محرومیت تیم ماشین سازی از سه پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر شکایت شیمبا به فیفا به شبکه خبر گفت: فیفا رأیی را در مورد این بازیکن و باشگاه ماشین‌سازی صادر کرده به خاطر طلبی که در حدود 106 هزار دلار است و باشگاه ماشین‌سازی از سه پنجره محروم کردند، لازم است در این مورد توضیحی بدهم. باشگاه ماشین‌سازی و بازیکن برزیلی قراردادی را از تیرماه سال 95 منعقد کردند که در اردیبهشت 96 با هم توافق کردند این قرارداد خاتمه پیدا کند. آنها توافق کردند که مبلغ قرارداد طی 5 قسط پرداخت شود. 151 هزار دلار پرداخت شود که قسط اول به صورت نقدی پرداخت شد، اما پس از آن، دیگر پرداختی وجود نداشت.

 

نورشرق ادامه داد: به همین خاطر بازیکن در آبان سال 97 طرح دعوی را در فیفا به ثبت رساند، پس از آن باشگاه دفاعیه‌ای آورد و اعلام کرد ما مبلغی را پرداخت کرده‌ایم و فیفا هم آن را پذیرفت و طلب بازیکن کاهش پیدا کرد. ماشین‌سازی در دفاعیه دوم اعلام کرد که به خاطر تحریم‌ها امکان پرداخت نداریم، اما فیفا این دفاعیه را نپذیرفت و آن را رد کرد. به هر حال مطابق قوانینی که وضع شده، رأی به محض اینکه پرداخت انجام شود فورا برداشته می‌شود. ما بازیکنان خارجی دیگری هم در لیگ داریم، این مسائل باعث تشکیل کمیته‌ای در فدراسیون فوتبال شد تا ضوابطی از جمله توانایی مالی باشگاه‌ها برای ادای تعهدات مالی را تحت‌نظر داشته باشد.

دیدگاه‌ها