کد خبر : 1650509 | 28 آبان 1398 ساعت 11:57 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛ فقط پای مهاجری در میان است

حتی اگر در بازی با استقلال رضا مهاجری روی نیمکت نساجی ننشیند تیم مازنی با این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.

گزارش؛ فقط پای مهاجری در میان است

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری هفته پیش بود که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و چند روزی تحت مراقبت های ویژه قرار داشت اما خوشبختانه خطر رفع شد و روز یکشنبه هم از بیمارستان مرخص شد و این بدین معنی است که سرمربی تیم نساجی دیگر نیاز به مراقبت های وِیژه ندارد و می تواند زندگی عادی خود را سپری کند.

 

فرهاد صنیعی فر که 60 درصد سهام باشگاه نساجی را در اختیار دارد دیروز و در واکنش به جدایی رضا مهاجری از تیم نساجی به بهانه بیماری گفت:« ما نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتد، یک کاری را با هم آغاز کردیم و با هم نیز آن را به پایان می‌رسانیم، شما بررسی کنید کدام تیم لیگ برتری به کیفیت و زیبایی نساجی بازی می‌کند؟ در دو بازی اخیر با فولاد و صنعت نفت هرچند امتیاز دلخواه را کسب نکردیم و بخت با ما یار نبود اما از فوتبال تیم‌مان لذت بردیم و افتخار کردیم که نساجی چنین فوتبالی بازی می‌کند.»

 

واقعیت در مورد بیماری رضا مهاجری این است که خطر با تلاش پزشکان رفع شده است و او می تواند بعد از چند روز استراحت دوباره در تمرینات تیم نساجی حاضر شود. هر چند پزشکان برای عدم تکرار خطر برای سلامتی او توصیه هایی به مربی نساجی داشتند اما بی شک این توصیه ها در تضاد با حضور او در زمین فوتبال نخواهد بود.

 

در روزهای اخیر البته تلاش هایی انجام شد که بیماری سرمربی تیم نساجی خطرناک و به گونه ای توصیف شود که او دیگر قادر به حضور در تمرین تیم نساجی نخواهد بود! گفته می شود پای مربی جدیدی در تیم نساجی در میان بود اما با اظهارات فرهاد صنیعی فر مشخص شد او دراین روزهای سخت در کنار مربی تیمش خواهد بود. به خصوص که هر دو مالک باشگاه نساجی و هم چنین تماشاگران از شکل بازی ای که تیم ارایه می دهد، راضی به نظر می رسند. فرهاد صنیعی فر در این باره می گوید:« در دو بازی اخیر با فولاد و صنعت نفت هرچند امتیاز دلخواه را کسب نکردیم و بخت با ما یار نبود اما از فوتبال تیم‌مان لذت بردیم و افتخار کردیم که نساجی چنین فوتبالی بازی می‌کند.»

 

تیم نساجی در هفته های ابتدایی لیگ برتر بهترین تیم در فاز تهاجمی بود. رضا مهاجری پیش از این به "ورزش سه"، گفته بود دوست دارم تیم نساجی در دوران حضور من در لیگ برتر بر خلاف گذشته ارایه گر بازی تهاجمی باشد. شایستگی های تیم نساجی بیش از این است که دست به بازی مستقیم یا دفاعی در برابر حریفان بزند. هر چند گذر از این تاکتیک تاوان هایی برای ما خواهد داشت که من پای این تاوان ها خواهم ایستاد.

دیدگاه‌ها