کد خبر : 1650525 | 28 آبان 1398 ساعت 12:57 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت داورزنی یا سورپرایز مجمع؟

فردا، پایان یک سال بلاتکلیفی والیبال

فدراسیون والیبال بعد از یک سال بلاتکلیفی بالاخره فردا رییس جدید خود را می شناسد.

فردا، پایان یک سال بلاتکلیفی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، آذرماه سال ۹۷ بود که احمد ضیایی در راستای اجرای قانون بازنشسته‌ها با اینکه هنوز عمر ریاست در والیبال به یک سال نرسیده بود، از سمتش کنار رفت.


سپس با نظر وزارت ورزش افشین داوری مدت زیادی سرپرستی این فدراسیون را برعهده داشت و در ۲ ماه اخیر نیز علی فتاحی این وظیفه را برعهده گرفت.


بعد از یک سال اداره فدراسیون با سرپرستی که از نظر خیلی از کارشناسان باعث بی نظمی فدراسیون و افت تیم ملی هم شده، بالاخره انتخابات فدراسیون والیبال فردا در هتل المپیک تهران با حضور ۷ کاندیدا برگزار می‌شود.


محمود افشاردوست، محمدرضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، احمد سعادتمند، افشین داوری، امیرحسین منظمی و بهنام محمودی ۷ نفری هستند که فردا به رقابت برای نشستن روی صندلی ریاست می‌پردازند. البته پیش‌بینی می‌شود برخی از این کاندیداها قبل از شروع رای گیری از انتخابات کنار بکشند.


محمدرضا داورزنی با توجه به سابقه ریاست ۱۰ ساله در والیبال و همچنین حضورش در وزارت ورزش تا چند روز قبل شانس نخست نشستن روی صندلی ریاست به شمار می رفت، اما بعید هم نیست که اعضای مجمع فدراسیون والیبال همه اهالی این رشته را سورپرایز کنند.


باید تا فردا نشست و دید که چه کسانی تا آخر در رای گیری حضور پیدا می کنند و در نهایت کدام کاندیدا در سال المپیک به صندلی ریاست تکیه می زند.

دیدگاه‌ها