کد خبر : 1650606 | 28 آبان 1398 ساعت 20:44 | 108.4K بازدید | 0 دیدگاه

جرارد پیکه: بهترین هفته عمرتان را رقم می زنیم!

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا در مورد برگزاری جام تنیس دیویس توضیحاتی ارائه داد.

جرارد پیکه: بهترین هفته عمرتان را رقم می زنیم!

به گزارش "ورزش سه"، از چند روز دیگر و با سرمایه گذاری و پیگیری های جرارد پیکه، تورنمنت تنیسی تحت عنوان جام دیویس در شهر مادرید و با حضور بسیاری از تنیسورهای مطرح دنیا برگزار می شود. این مسابقات با همکاری کمپانی کاسموس و فدراسیون جهانی تنیس راه اندازی شده است. کمپانی کاسموس طی 25 سال اخیر بالغ بر سه میلیارد دلار در تنیس سرمایه‌گذاری کرده و فدراسیون جهانی نیز اذعان داشت که این سرمایه گذاری جهانی علاقه تماشاگران به این رشته را افزایش خواهد داد.

 

1451715

 

جرارد پیکه گفت: "ما می خواهیم علاقمندان به تنیس بهترین هفته عمر خود را در طی این مسابقات سپری کنند. من قصد دارم این مسابقات ضیافتی نه تنها مختص به تنیس بلکه فراتر از آن نیز باشد. ما با کمپانی سونی نیز برای حضو‌ر هنرمندان مختلف و فراهم کردن سرگرمی های دیگر مذاکره کرده ایم تا این رویداد تبدیل به مسابقاتی منحصر به فرد برای هواداران شود.

 

در طول این هفته هواداران نه تنها از تماشای تنیس، بلکه از دیگر تفریحات نیز لذت خواهند برد و ما قصد داریم شرایطی را رقم بزنیم که مردم روزهای شیرینی را در مادرید سپری کنند.

 

در هنگام برگزاری این رویداد ما قصد داریم افراد دیرباور و آنهایی که علاقه کمتری به تغییر فرمت برگزاری بازی های تنیس دارند را متقاعد کنیم. از همان ابتدا ما با چنین شرایطی مواجه بودیم و حالا من احساس موفقیت می کنم زیرا مردم بیش از گذشته نظر خود را تغییر داده اند. من نمی خواهم این تورنمنت را با هیچ جام دیگری مقایسه کنم زیرا ما منحصر به فرد هستیم. طی پنج سال من علاقه دارم مردم و ورزشکاران به خود بگویند در ماه نووامبر جام دیویس برگزار می شود و ما باید خودمان را به آنجا برسانیم."

دیدگاه‌ها