کد خبر : 1650681 | 29 آبان 1398 ساعت 12:43 | 358K بازدید | 2 دیدگاه

تصمیمی که تغییر کرد؛

فوری؛ پرسپولیس و نفت MIS برگزار می شود

سازمان لیگ خبر داد مسابقه روز جمعه پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

فوری؛ پرسپولیس و نفت MIS برگزار می شود

به گزارش "ورزش‌سه"، با اینکه سازمان لیگ فوتبال امروز از لغو بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر خبر داد، اما این تصمیم با نظر شورای تامین تغییر کرد.

 


لحظاتی پیش سایت سازمان لیگ که ساعتی قبل تر خبر لغو برگزاری مسابقه این  دو تیم بالای جدولی لیگ را از سایت خود حذف کرده بود، در نهایت به این جمع بندی رسید که مسابقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار  شود. در خبر مربوط به لغو بازی اینطور اعلام شده بود که مشکلات مربوط به اینترنت و اختلال در عملیات خرید بلیت عامل این تصمیم شده است. 



پرسپولیسی ها که به عدم انجام مسابقات خود در روز تعطیل و آخر هفته معترض بودند، حالا این فرصت را دارند که در حضور هواداران خود در شرایط مدنظر به میدان بروند. جالب اینکه با وجود خبر اولیه مربوط به لغو بازی دو تیم اردوی خود را کنسل نکرده بودند و با پیگیری های سرپرستان و سرمربیان در حالت آماده باش قرارداشتند تا تصمیم نهایی اعلام شود.



با این وضع فعلا همان چهار بازی فردا که قرار بود بین ۸ تیم لیگ برتری در شهرهای تبریز، سیرجان، آبادان و جم برگزار شود، لغو شده است. این هفته روز یکشنبه و دوشنبه آینده نیز سه مسابقه دیگر بین تیم های لیگ برگزار می شود که مهمترین آن مسابقه نساجی و استقلال در روز دوشنبه است.

 

دیدگاه‌ها