کد خبر : 1650685 | 29 آبان 1398 ساعت 13:20 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه خداحافظی مارادونا با خیمناسیای آرژانتین

خیمناسیا هنوز تو را دوست دارد دیگو!

قطع همکاری مارادونا با باشگاه خیمناسیای آرژانتین بعد از شور و شوق عجیبی که در زمان ورود او به این باشگاه به وجود آمده بود اتفاق عجیبی در فوتبال آرژانتین بود.

خیمناسیا هنوز تو را دوست دارد دیگو!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال‌دوستان آرژانتینی هنوز روزی را به خاطر دارند که دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ فوتبال این کشور در ورزشگاه خانگی باشگاه خیمناسیا وارد زمین چمن شد، پیگرینو، رئیس این باشگاه را در آغوش گرفت، میکروفون را از دست او گرفت و درحالیکه بازیکنان خیمناسیا به دقت به حرفهایش گوش می‌کردند و هواداران با حداکثر شور و شوق موجود در حال تشویق بودند و اشک در چشمهایشان حلقه زده بود، شروع به صحبت کرد.

 

1442805

 

مارادونا چند بازیکن محبوب خیمناسیا را به گرمی در آغوش کشید و حتی در زمین چمن پا به توپ شد تا هواداران را بیشتر بر سر ذوق بیاورد. مارادونا در طول دوران سرمربی‌گری‌اش در خیمناسیا بارها حرفهایی به زبان آورد که به شدت احساسی بود. او سعی می‌کرد طوری وانمود کند که بازیکنان تیم و هواداران او را مثل یک مربی- بازیکن به حساب بیاورند.

 

اما خیمناسیا با هدایت مارادونا در سوپرلیگای آرژانتین از هشت بازی خود موفق به کسب 9 امتیاز شد. شاگردان مارادونا در خانه خود چهار بار شکست خوردند و سه بار در زمین حریف به پیروزی رسیدند. اما مارادونا تیمش را به جایی رسانده بود که در زمان منصوب شدن او به عنوان سرمربی، دقیقا در همانجا قرار داشت. یعنی در منطقه سقوط. این کارنامه منفی ولی باعث نشد واکنش هواداران خیمناسیا نسبت به دیگوی بزرگ تغییر کند و این نشان می‌داد که هواداران دیگو را به شدت دوست دارند.

 

1434741

 

روزنامه آرژانتینی اوله ویدیویی منتشر کرده که بهترین صحنه‌های ابراز احساسات هوادران خیمناسیا نسبت به مارادونا را نشان می دهد. پوشیدن پیراهن افسانه‌ای شماره 10، ورود به زمین چمن ورزشگاه خانگی باشگاه برای معرفی به هواداران، اولین بازی و شکست در مقابل ریسینگ، روحیه دادن‌های خاص مارادونا در رختکن، نشستن روی صندلی‌ای به شکل تخت پادشاهی در زمین نیوولز، ابراز علاقه شدید هواداران روزاریو زادگاه دیگو و صحنه‌های جالب دیگری که برای همیشه در یاد دوستداران دیگو باقی خواهد ماند.

 

1434615

 

این صحنه‌ها بدون شک صحنه‌هایی تاریخی است که گنجینه تصاویر جالب دیگو را غنی‌تر خواهد کرد ولی حتی حالا که دیگو دیگر روی نیمکت خیمناسیا نمی‌شیند، شکی نیست که دیگوی بزرگ مهر خود را بر این تیم زده و خیمناسیا تا مدتها از زیر سایه مارادونا خارج نخواهد شد.

 

دیدگاه‌ها