کد خبر : 1650714 | 29 آبان 1398 ساعت 15:35 | 62.8K بازدید | 0 دیدگاه

در فاصله 50 روز تا بازی های مقدماتی المپیک؛

برای استیلی "باید" تعریف شد؛ دیگر امید کارساز نیست

در شرایطی که حمید استیلی به همراه تیم امید در قطر به سر می برد و تیمش شرایط مساعدی ندارد، با یک "باید" از سوی وزیر ورزش روبرو شده است.

برای استیلی "باید" تعریف شد؛ دیگر امید کارساز نیست

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات پیرامون تیم ملی امید طی چند ماه اخیر همانقدر عجیب بوده که نتایج کسب شده توسط این تیم؛ نظیر دو شکست با فرهاد مجیدی برابر ازبکستان و یک تساوی و یک شکست زیر نظر حمید استیلی مقابل اندونزی.


تیم ملی امید ایران که با کرانچار توانست به هر ترتیبی که شده به مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 توکیو راه پیدا کند، اگرچه شروع خوبی با حمید استیلی داشت و موفق به شکست تیم زیر 23 سال استرالیا شد، اما این روزها شرایط خوبی ندارد.


حمید استیلی پیش تر به عنوان مدیرفنی تیم فعالیت می کرد ولی حالا به عنوان سرمربی تیم زیر 23 ساله های ایران مسئولیت سنگینی را عهده دار شده است؛ او و دستیارانش اما برخلاف فرهاد مجیدی که در همان مصاحبه ابتدایی‌اش به عنوان سرمربی تیم ملی امید، قول المپیکی شدن فوتبال ایران را پس از نزدیک به 50 سال داد، همواره در مصاحبه های‌اشان جانب احتیاط را پیش گرفته اند و از امیدواری برای المپیکی شدن حرف زده اند.


با این وصف مسعود سلطانی فر وزیر ورزش امروز در ملاقاتی که با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشت، حجت را بر او و حمید استیلی تمام کرد و تاکید داشت که هر امکاناتی آنها بخواهند در دسترسشان قرار خواهد گرفت ولی باید تیم ملی فوتبال المپیک ایران در بازی های تابستانی 2020 توکیو حضور داشته باشد.


البته که بازی های دوستانه برای استیلی و شاگردانش می تواند مکانی برای آشنایی بیشتر با سیستم و استراتژی بازی تیم باشد ولی نکته مهم اینکه مرحله نهایی المپیک از 23 دی ماه در تایلند آغاز می شود و کمتر از 50 روز تا این آزمون بزرگ برای استیلی و دستیارانش باقی مانده است.

دیدگاه‌ها