کد خبر : 1650748 | 29 آبان 1398 ساعت 19:07 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

سومین حضور یزله‌بازها در آزادی؛ 

طلسم ‌مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس باقی می‌ماند؟

روز آینده شاهد پنجمین تقابل پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان خواهیم بود. تقابلی که برنده نداشته است.

طلسم ‌مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس باقی می‌ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده در شرایطی تیم فوتبال پرسپولیس برای پنجمین مرتبه در تاریخ به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود که 4 دیدار قبلی این دو تیم برنده‌ای نداشته است.


لیگ چهاردهم اولین حضور نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بود؛ البته آنها درست در همان فصل که به لیگ برتر صعود کرده بودند طعم سقوط راچشیدند و در لیگ هجدهم پس از سه سال بار دیگر به لیگ برتر بازگشتند و اینبار برخلاف لیگ چهاردهم در روزهای پایانی موفق به بقا در لیگ شدند تا در لیگ نوزدهم سومین فصل حضور آنها در تاریخ مسابقات لیگ برتر ثبت شود.


 در لیگ چهاردهم، دو تیم پرسپولیس و نفت در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت. در دیدار اول این تیم نفت مسجد سلیمان بود که روی شوت کیومرث چراغی گل اول بازی در دقیقه 3 ثبت شد و شاهد یزله بازی بازیکن حریف در ورزشگاه آزادی بود؛ اما پرسپولیس در نیمه دوم با تک گل دقیقه 57 مرحوم هادی نوروزی، نتیجه را به تساوی کشاند. 

 

1452752

 

در دیدار برگشت که روز 21 اسفندماه برگزار شد و در واقع دومین حضور برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس بود، دو تیم در شهر مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند. در این مسابقه پرسپولیسی ها نیمه اول را با گل های عالیشاه (دقیقه 25) و علیپور (دقیقه 39) با نتیجه 1-2 برنده به رختکن رفتند، اما در دقیقه 91 گل تساوی را دریافت کردند تا نتوانند 3 امتیاز این دیدار را کسب کنند.  گل دقایق انتهایی نفت را رضا کرملاچعب جوان به ثمر رساند که در لیگ شانزدهم به پرسپولیس آمد اما نتوانست در پرسپولیس موفق باشد و این تیم را ترک کرد.

 

فصل گذشته نیز دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در دیدار رفت که در آزادی برگزار شد، هدایت مسجد سلیمانی ها را ویسی برعهده داشت و در دیدار برگشت این وظیفه برعهده علیرضا مرزبان بود.


حالا در شرایطی این دو تیم بار دیگر به مصاف هم می روند که به نظر می رسد پرسپولیسی ها بیش از هر زمان دیگری به سه امتیاز نیاز دارند و در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان در فرم بسیار خوبی قرار دارد و تاکنون در بازی های لیگ نوزدهم نباخته است؛ پس تقابل این دو تیم می تواند جذابیت های زیادی به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها