کد خبر : 1650751 | 29 آبان 1398 ساعت 19:47 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

روز سخت پرسپولیس مقابل نبازها؛

تارتار – پرسپولیس؛ جدال حیثیتی برای اثبات

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از ماجراهای گوناگونی که در سال های اخیر با پرسپولیس داشته، دوباره مقابل تیم دوران بازیگری خود قرار می گیرد.

تارتار – پرسپولیس؛ جدال حیثیتی برای اثبات

به گزارش ورزش سه، از میان پنج بازی روزهای نخست هفته یازدهم لیگ برتر، تنها دیداری که دستخوش تغییر نشده و در زمان مقرر خود برگزار می شود، بازی تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان است. تک بازی روز جمعه لیگ برتر از حساسیت های زیادی برخوردار است. در شرایطی که پرسپولیس با گابریل کالدرون تا کنون سه شکست را تجربه کرده، نفت مسجد سلیمان یکی از دو تیمی است که در هیچ کدام از 10 دیدار این فصل باختی متحمل نشده است. این موضوع کار را برای پرسپولیس دشوار می کند. به ویژه با اعتنا به اینکه سرخپوشان فصل گذشته هم نه در بازی رفت و نه در بازی برگشت موفق به پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان نشدند.

 

اما جدا از این بحث های آماری، دیگر عاملی که حساسیت دیدار پرسپولیس با MIS را بیشتر می کند، نامی است که روی نیمکت تیم نفت می نشیند. سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان یعنی مهدی تارتار در دهه هفتاد بازیکن خط میانی تیم پرسپولیس بود و قاب های بعضا خاطره انگیزی را هم در پیراهن سرخ به جا گذاشته است.


تارتار پس از اتمام دوران بازیگری، کار در عرصه مربیگری را آغاز کرد. راه آهن، گسترش فولاد، داماش گیلان و پارس جنوبی جم تیم های قبلی او به عنوان سرمربی در لیگ برتر بوده اند.

 

1410230


در آخرین تقابل ها برابر پرسپولیس، تارتار 4 بار با پارس جنوبی جم مقابل این تیم قرار گرفته است. این چهار بازی سه بار به نفع پرسپولیس تمام شده و یک بار هم به تساوی انجامیده است. نتایج اخیر او مقابل پرسپولیس باعث شد برخی اظهارنظر های عجیب از سوی افراد مشهوری درباره تمایل این مربی به قهرمانی پرسپولیس در سال های گذشته مطرح شود.


یکی دیگر از دیدارهای مهم تارتار مقابل پرسپولیس هم جدال داماش با سرخپوشان در ورزشگاه آزادی بود. دیداری که تیم مهدی تارتار با نتیجه 2 بر یک از پرسپولیس جلو بود و داور آن یعنی محمود رفیعی کار را به دلیل فحاشی تماشاگران در استادیوم آزادی متوقف کرد و بازی سه بر صفر به سود داماش اعلام شد. 


در مجموع مهدی تارتار هرچه به مربی پخته تری تبدیل شده، روزهای سخت تری را برای پرسپولیس رقم زده و کار را حتی برای تیم جا افتاده برانکو ایوانکوویچ هم بسیار دشوار کرد. امسال هم این مربی با آمار فوق العاده تیم جنوبی اش به ورزشگاه آزادی می آید تا هم روند بدون شکست نفت را ادامه دهد و هم خودش را به عنوان یک سرمربی مقابل این رقیب محبوب اثبات کند.

دیدگاه‌ها