کد خبر : 1650758 | 29 آبان 1398 ساعت 21:25 | 57.7K بازدید | 0 دیدگاه

اخطار سرمربی هلند به ستاره‌های نامدار این تیم

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند تاکید کرد عملکرد درخشان بازیکنان جوان ممکن است باعث به خطر افتادن جایگاه برخی بازیکنان اصلی در ترکیب این تیم برای یورو 2020 شود.

اخطار سرمربی هلند به ستاره‌های نامدار این تیم

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار اخیر تیم ملی هلند مقابل استونی که با برتری لاله های نارنجی با 5 گل همراه بود، رونالدو کومان از مهاجم 20 ساله آلکمار یعنی کالوین استنگ و دیگر مهاجم 18 سال یعنی مرون بادو که فصل جاری در 24 بازی در عرصه ملی و باشگاهی موفق به زدن 17 گل شده، استفاده کرده است. حالا سرمربی هلند مدعی شد دیدارهای دوستانه بعدی این تیم ترکیب اصلی هلند برای یورو 2020 را مشخص خواهد کرد و به نوعی مدعی شد جایگاه هیچکس تضمین شده نیست.

 

1446455

 

رونالد کومان در این خصوص گفت: "اگر قرار بود همه چیز در دیدار مقابل استونی مشخص شود اتفاق عجیبی رخ داده بود. ما شش ماه فرصت داریم و این بازیکنان جوان شش ماه باتجربه تر خواهند شد، پس برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت بزرگی شکل خواهد گرفت. در ماه مارس ما دو دیدار دوستانه خواهیم داشت که تاثیر بزرگی در مشخص شدن ترکیب اصلی برای رقابت های یورو 2020 می گذارد."

 

رونالد کومان همچنان به تمجید از شادی گل جورجی واینالدوم در دیدار مقابل استونی پرداخت. ستاره هلندی به همراه فرانکی دی یونگ دستان خود را کنار هم قرار داده و به رنگ های پوست خود اشاره کردند. رونالدو کومان در این رابطه گفت: واینالدوم در رابطه با این جشن در رختکن صحبت کرده بود. واینالدوم از بازی کردن برای تیم ملی هلند بسیار خوشحال است و ما اینجا هرگز مشکلی از بابت نژادپرستی نداریم، زیرا هلند یک تیم واحد بوده و دیدن چنین اتحادی لذت بخش است."

 

دیدگاه‌ها