کد خبر : 1650763 | 29 آبان 1398 ساعت 22:35 | 96.5K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش: فوتبال موضوعی جدی است، نه شوخی!

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا از بازی تیمش مقابل اکوادور رضایت دارد.

کی روش: فوتبال موضوعی جدی است، نه شوخی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا موفق شد در دیداری دوستانه با یک گل اکوادور را مغلوب کند. کارلوس کی روش معتقد است تیمش باید در برخی ابعاد پیشرفت کرده و بتواند قادر به حفظ توپ بیشتری باشد، اما وی در کل مدعی شد هواداران از تماشای این دیدار رضایت داشته اند.

 

کارلوس کی روش گفت: "ما باید هجومی تر بازی کنیم. گاهی اوقات شما باید بیشتر موفق به گلزنی شوید، اما در نهایت پیروزی 0-1 نیز نتیجه خوبی است. من در مصاحبه های قبلی خود نیز گفتم که ما برای آنچه داریم و تلاش بازیکنان ارزش قائل شویم.

 

1445638

 

ما در دیدار مقابل اکواردور بالا بازی کرده و پرس شدیدی به حریف وارد کردیم. در برخی دقایق دقیقا می دانستیم باید چه کاری انجام دهیم اما در برخی موارد این اتفاق رخ نداد. باید از اکوادور نیز تمجید کنم زیرا حریف نیز با ریسک بازی کرده و موقعیت هایی نیز داشت.

 

هم باید در یک سوم حریف هجومی و کارآمد تر بازی کنیم و هم تلاش کنیم کمتر پاس های اشتباه بدهیم. در برخی دقایق بازی پاس های خوبی ندادیم و قادر به کنترل بازی نبودیم و به همین دلیل اکوادور برای ما مشکلات زیادی ایجاد کرد. از بازی تیمم در نیمه اول در تمامی ابعاد راضی هستم و توپ تقریبا در اختیار ما بود. در این شرایط تنها راه حل اکوادور ارسال پاس های مستقیم بود که ما به خوبی کنترل کردیم. اما در جریان بازی از شانس های خود بهره نبردیم و حریف نیز موقعیت هایی خلق کرد.

 

فوتبال موضوعی جدی نبوده و شوخی و سرزمین بازی نیست. بازیکنان کلمبیا و اکوادور در سه الی چهار روز بازی های مهمی داشته‌اند و داور نیز وظیفه خود را انجام داد، پس هیچ چیز شوخی و طنز نبود. من علاقمندم کلمبیا بتواند بیشتر توپ را حفظ کند اما در کل دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و من اطمینان دارم هواداران راضی به خانه رفتند. ما مهاجمانی با خصوصیت های مختلفی داریم، وقتی من در فوریه سرمربی کلمبیا شدم ما نه مصدوم داشتیم اما حالا پنج یا شش مهاجم برای سه سال بعدی در اختیار داریم."

دیدگاه‌ها