کد خبر : 1650799 | 30 آبان 1398 ساعت 12:00 | 45.3K بازدید | 3 دیدگاه

شبهه ؛ آیا با ویلموتس ادامه می دهیم؟

روابط عمومی فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را منتشر کرد مبنی بر اینکه تیم ملی مسافر جام جهانی می شود.

 شبهه ؛ آیا با ویلموتس ادامه می دهیم؟

به گزارش "ورزش سه"، در بخشی از این اطلاعیه آمده است:« صرف نظر از گمانه زنی های غیرواقعی مطرح شده، هر اتفاقی که بتواند تیم ملی را به عنوان تیم نخست به مرحله بعد رهنمون سازد میسر خواهد شد.»

 

این پاراگراف از اطلاعیه دو پهلو است. به نظر می رسد بخش اول آن در پاسخ به ادعای کسانی است که از بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی و هم چنین احتمال حضور برانکو در تیم ملی حرف می زنند؛ البته در آخرین جلسه اعضای هیات رییسه اعضاء از عملکرد تیم ملی در دو بازی اخیر ابراز گلایه و ابراز ناراحتی کردند و انتقادهایی مطرح کردند. از جمله اینکه مارک ویلموتس در ایران حضور ندارد و بازی های لیگ برتر را تماشا نمی کند و این موجب شده تا انتخاب های او انتخاب های خوبی نباشد.


 مباحث دیگری هم در این خصوص مطرح شد که شاید طرح آن در این مطلب حاشیه بر انگیز باشد. به همین خاطر از افشای آنها خودداری می کنیم. با همه انتقاد های صورت گرفته بحثی در خصوص اخراج مارک ویلموتس به میان نیامد و تنها مقرر شد تا صحبت هایی با مارک ویلموتس صورت بگیرد تا او به تهران بیاید و بازی های لیگ برتر را تماشا کند و حتی مینی اردو با حضور بازیکنان داخلی داشته باشد.


طبعا فسخ قرارداد مارک ویلموتس از سوی فدراسیون فوتبال تبعات مالی سنگینی برای فدراسیون فوتبال خواهد داشت. آنهم فدراسیونی که به دلیل تحریم خزانه داری آمریکا با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم می کند و میلیاردها تومان به شرکت های طرف خدمات و هم چنین مربیان داخلی تیم های ملی، داوران و ... بدهکار است و طبیعتا جذب مربی جدید فشارهای مالی را روی فدراسیون فوتبال بیشتر خواهد کرد.


با این اوصاف باید گفت در ماه های پیش رو ماندن مارک ویلموتس محتمل تر از رفتن اوست. مگر اینکه فدراسیون فوتبال در خصوص قطع همکاری با این مربی، با او توافقات سازنده ای داشته باشد. مربی ای که در ماه های اخیر برای دریافت قسط اول قرارداد خود فدراسیون فوتبال را تحت فشار گذاشت و ....


آیا ممکن است فدراسیون تصمیم دیگری در سر داشته باشد؟ کسی نمی داند.

دیدگاه‌ها