کد خبر : 1650921 | 01 آذر 1398 ساعت 13:21 | 69.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد سرمربی PSG از نیمار به خاطر جام دیویس

سفر نیمار به شهر مادرید برای تماشای رقابتهای تنیس جام دیویس به بهانه دیگری برای اختلاف او با سرمربی پاری سن ژرمن، توماس توخل تبدیل شده است.

انتقاد سرمربی PSG از نیمار به خاطر جام دیویس

به گزارش "ورزش سه"، درگیری‌های نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با سرمربی این تیم، توماس توخل سابقه طولانی‌ای دارد. درگیری‌هایی که بارها به دلایل انضباطی اتفاق افتاده و باعث شده توخل گاهی در لفافه و گاهی علنی از ستاره برزیلی انتقاد کند.

 

1452924

 

جدیدترین انتقاد خبرساز توخل از نیمار به علت سفر ستاره برزیلی به شهر مادرید برای تماشای رقابتهای تنیس جام دیویس اسپانیا بوده است. توخل، سرمربی PSG در این باره به خبرنگاران گفت:" سفر نیمار به مادرید به خاطر جام دیویس؟ من از این کار او خوشم آمد؟ نه، به هیچ وجه".

 

توخل در ادامه صحبت‌هایش درباره نیمار که به نظر می رسد بدون اجازه کادر فنی PSG انجام شده گفت:" من چکار می توانم بکنم؟ من نه پدر او هستم و نه پلیس. من فقط مربی او هستم".

 

توخل در ادامه گفت:" نیمار دیروز در تمرینها خوب کار کرد. شکی نیست که من به عنوان مربی از این کار او راضی نیستم ولی خیلی هم عصبانی نخواهم شد. نیمار خوب تمرین کرده و بازیکن خیلی حرفه ای است. نیمار در دو هفته گذشته بیشتر از سایر بازیکنان ما تمرین کرده. اگر همه چیز خوب پیش برود نیمار می تواند فردا (جمعه) برای پاری سن ژرمن بازی کند". 

 

نیمار دیروز پنج‌شنبه به ماردید سفر کرد تا یکی از بازی‌های جام دیویس را تماشا کند و پاری سن ژرمن باید امروز در لوشامپیونا در یک بازی دشوار به مصاف لیل برود. 

 

1435583

 

دیدگاه‌ها