کد خبر : 1650932 | 01 آذر 1398 ساعت 13:38 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار مارکا به رئال: با بنزما تمدید کنید

روزنامه مارکا روی جلد امروز خود را به کریم بنزما و آینده او در رئال مادرید اختصاص داده و تعیین تکلیف این مساله را یکی از اولویت‌های باشگاه رئال دانسته است.

هشدار مارکا به رئال: با بنزما تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا امروز روی جلد خود را به مساله آینده کریم بنزما، ستاره فرانسوی کهنه‌کار رئال مادرید اختصاص داده و تعیین تکلیف این مساله توسط باشگاه را یکی از اولویت‌های رئال می‌داند.

 

1452918

 

قرارداد بنزما با رئال در سال 2021 به پایان می‌رسد و در نتیجه فصل آینده قاعدتا آخرین فصل حضور او در رئال خواهد بود. با اینحال هر دو طرف امیدوارند قرارداد جدیدی امضا کنند به خصوص با توجه به اینکه بنزما شخصا مایل است تا زمانی که قادر به بازی کردن در سطح بالا است بازیکن رئال بماند. مارکا می‌گوید تماس بین دو طرف از هم‌اکنون آغاز شده ولی هنوز توافقی بدست نیامده است.

 

بر اساس گزارش مارکا بنزما هم فعلا عجله‌ای به تمدید قراردادش با رئال ندارد. بنزما اهمیت چندانی به میزان دستمزد خود نمی‌دهد و تنها عاملی که برای او از حداکثر اهمیت برخودار است این است که بتواند تا زمانی که توان بازی کردن در رئال را دارد به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم به میدان فرستاده شود. مارکا می‌گوید بنزما نمی‌خواهد صرفا به علت باقی ماندن در رئال در این تیم بماند و به یک نیمکت‌نشین صرف تبدیل شود و از این جهت از باشگاه تضمین می‌خواهد.

 

از طرف دیگر رئال مادرید می‌داند که در قرارداد جدید بنزما باید تغییراتی بوجود بیاورد چرا که شرایط او تغییر کرده. بنزما از یک نظر بار دیگر گلزنی را آغاز کرده و این روزها گلهای مهمی برای سفیدپوشان مادرید به ثمر رسانده و از طرف دیگر بعد از خروج کریستیانو رونالدو از باشگاه، مدیران رئال و کادر فنی این تیم وجود مهاجمی مثل بنزما را بیش از هر زمان دیگری احساس می‌کنند.

 

بنزما آخرین بار قرارداد خود با رئال را در سال 2017 تمدید کرده و بر اساس این تمدید، تا سال 2021 بازیکن رئال است. مارکا به نقل از منابع خود که از آنها به عنوان منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید یاد کرده مدعی شده که این باشگاه مایل است قرارداد ستاره فرانسوی را به مدت دو سال دیگر یعنی تا سال 2023 تمدید کند.

 

اما مارکا می‌گوید رئال نباید به  علاقه بنزما برای بازی در این تیم دلخوش باشد چرا که در صورتیکه بین دو طرف توافقی صورت نگیرد چند باشگاه بزرگ لیگ برتر انگلیس و همچنین پاری سن ژرمن علاقه زیادی به جذب ستاره  فرانسوی خواهند داشت. بنزما در حال حاضر 32 ساله است ولی با اینحال اعتقاد دارد که دوران فوتبالی او به پایان نرسیده و به همین علت است که مثل کریستیانو رونالدو به دنبال ترک رئال نیست و انتظار دارد با رئال برای تمدید قرارداد به توافق برسد. مارکا به این اشاره می‌کند که در گذشته باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن و همچنین دو باشگاه انگلیسی آرسنال و لیورپول با بنزما تماس‌هایی گرفته بودند ولی او همیشه به رئال وفادار بوده و به همه تماسها پاسخ منفی داده بود.

 

دیدگاه‌ها