کد خبر : 1651180 | 02 آذر 1398 ساعت 16:50 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیروی زمینی 1 داماش گیلان 0

لیگ یک/ برتری دوباره روانخواه بر رقیب شمالی

داماشی ها که در بازی هفته قبل موفق به فتح شهرآورد شده بودند و سپیدرودی ها را از پیش رو برداشته بودند امروز با یک گل اسیر نیروی زمینی شدند.

لیگ یک/ برتری دوباره روانخواه بر رقیب شمالی

 

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته چهاردهم لیگ دسته اول، عصر امروز تیم داماش گیلان برابر نیروی زمینی تهران قرار گرفت و در نهایت موفق نشد مقابل یاران روانخواه امتیازی کسب کند و با یک گل از حریف خود شکست خورد.

 

این بازی که از ساعت 14:15 در زمین اختصاصی نیروی زمینی تهران برگزار شد با تنها گلی که تیم میزبان در نیمه اول به ثمر رساند به پایان رسید و روزهای خوب تیم نظامی پایتخت ادامه دار شد. آنها که از نتیجه گیری های ناموفق ابتدای لیگ دور شدند حالا توانستند امتیازات خوبی به حساب خود واریز کرده و در حالی که یکی از تیم های قعرنشین محسوب می شدند حالا تا میانه های جدول بالا آمدند و توانستند با 18 امتیاز در رده دهم قرار بگیرند.

 

در سوی دیگر داماشی ها که از ابتدای لیگ به صورت سینوسی نتیجه گیری کردند یک هفته پس از برتری در بازی حساس برابر تیم همشهری سپیدرود در تهران شکست خوردند اما همچنان در نیمه بالای جدول رده بندی حضور دارند. شاگردان سیامک فراهانی در حال حاضر با کسب 21 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بدتر در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

 

نکته جالبی که درباره دیدار امروز نیروی زمینی و داماش می توان گفت برتری دوباره امید روانخواه، سرمربی تیم نظامی تهرانی بر تیم داماش گیلان است. نیروی زمینی و داماش دو تیمی بودند که در دیدار پلی آف لیگ دو برای رسیدن به لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این روانخواه و بازیکنانش بودند که توانستند بر حریف خود غلبه کنند و راهی لیگ دسته اول شوند.

با این حساب می توان گفت این استقلالی های سابق فوتبال ایران باز هم برابر حریف گیلانی به برتری رسید تا برای دومین بار دیدار مهم برابر تیم خوب داماش را از پیش رو بردارد.

دیدگاه‌ها