کد خبر : 1651492 | 03 آذر 1398 ساعت 21:52 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

شفلید 3 - 3 یونایتد؛ کابوس دقیقه 90

منچستریونایتد در دیداری دراماتیک مقابل شفلید 3-3 متوقف شد.

شفلید 3 - 3 یونایتد؛ کابوس دقیقه 90

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در شبی که ابتدا با دو گل عقب افتاد، موفق شد در دقایق پایانی سه بار دروازه شفلید را باز کرد و در دقیقه 90، باز هم گل خورد تا در دیداری فوق‌العاده و تماشایی در نهایت مقابل شفلید 3-3 متوقف شود.

 

بازی با برتری شفلید آغاز شد و این تیم در دقیقه 11 تا آستانه زدن گل اول پیش رفت؛ اما داوید دخیا با عکس‌العمل‌های فوق‌العاده خود مانع این اتفاق شد.

 

1453570

 

دروازه‌بان یونایتد ابتدا ضربه سرِ جان لنداستارم را مهار کرد و در ریباند نیز با مهاری فوق‌العاده در مقابل ضربه سرِ مک گولدریک را دفع کرد.

 

اما در دقیقه 19، شفلید به گل رسید. بر اثر اشتباه عجیب فیل جونز، شفلید صاحب موقعیت شد و ابتدا داوید دخیا ضربه جان لنداستارم از درون محوطه جریمه را دفع کرد؛ اما در ریباند، فلیک موفق شد دروازه یونایتد را باز کند و بالاخره سنگربان شیاطین سرخ تسلیم شد.

 

1453572

 

دقایقی بعد شفلید می‌توانست به گل دوم دست یابد اما این بار ضربه مک گولدریک در اختیار داوید دخیا قرار گرفت. در ادامه نیمه اول یونایتد نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه شفلید ایجاد کند و نیمه نخست با برتری 0-1 تیم میزبان به پایان رسید.

 

اما شفلید نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 51 به گل دوم هم دست یابد. لی موست در پشت محوطه یونایتد صاحب موقعیت شده و موفق شد با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه حریف را باز کند.

 

1453597

 

در دقیقه 60 با نفوذ دنیل جیمز، یونایتد می‌توانست صاحب موقعیت خوبی شود؛ اما ارسال او از سمت چپ در اختیار دروازه‌بان شفلید قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 72، یونایتد به گل اول دست یافت. روی ارسال دنیل جیمز از سمت چپ و دفع توپ مدافعان شفلید، برندون ویلیامز موفق شد با یک ضربه زمینی و زیبا دروازه حریف را باز کرده و اختلاف را به حداقل برساند.

 

1453598

 

چهار دقیقه بعد یونایتد به گل مساوی هم رسید. روی ارسال مارکوس راشفورد، این بار گرین وود موفق شد با ضربه‌ای زمینی از مقابل دروازه، زننده گل تساوی باشد.

 

ولی این پایان کار نبود و بازگشت شیاطین سرخ در دقیقه 79 تکمیل شد. این بار روی پاس دنیل جیمز، مارکوس راشفورد با ضربه‌ای محکم از گوشه سمت راست محوطه دروازه شفلید را باز کند و یونایتد بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرد.

 

اما در دقیقه 90، شفلید به گل رسید. اولیور مک بورنی در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق دروازه یونایتد را گشود تا در نهایت این دیدار جذاب با تساوی 3-3 تمام شود.

دیدگاه‌ها