کد خبر : 1651620 | 04 آذر 1398 ساعت 15:25 | 65.6K بازدید | 0 دیدگاه

به من می گفتند احمق

توصیف دیبالا از هم تیمی بودن با مسی و رونالدو

پائولو دیبالا افتخار می کند که با رونالدو و مسی هم تیمی است و می تواند از هر دو چیزهای زیادی یاد بگیرد.

توصیف دیبالا از هم تیمی بودن با مسی و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس از معدود بازیکنانی است که هم با رونالدو هم تیمی است و هم با لیونل مسی. او در یووه کنار رونالدو بازی می کند و در تیم ملی کشورش نیز لیونل مسی را کاپیتان خود می بیند.

شایعات زیادی مبنی بر جدایی دیبالا از یوونتوس در تابستان به گوش می رسید؛ ولی خود او اصرار به ماندن داشت. هنوز هم خیلی ها معتقدند او بیش از هر کسی از انتقال رونالدو به یوونتوس ضرر کرده است.

 

 

1453714

 

 

دیبالا در این رابطه گفت:« دوستانم پس از انتقال رونالدو به یوونتوس به من می گفتند احمق، از یوونتوس جدا شو. تو در تیم ملی مسی را داری و حالا دیگر بازیکن برتر دنیا به یوونتوس آمده است ولی من اینطور فکر نمی کردم. معتقدم در یوونتوس هر روز می توانم رونالدو و حرکاتش را آنالیز کنم و از او چیزهای زیادی یاد بگیرم. در تیم ملی با مسی نیز همین شرایط وجود دارد. چه کسی دوست ندارد با بهترین های دنیا هم تیمی باشد؟ در مورد دو پدیده که یک یا دو پله بالاتر از دیگران هستند، صحبت می کنیم. هر دو باعث بهتر شدن و قدرت گرفتن هم تیمی های شان می شوند.»

 

 

1417752

 

 

ارتباط با مسی و رونالدو:« با رونالدو دوستی فوق العاده ای داریم. باهم خیلی حرف می زنیم و گاهی مکالمه های طولانی داریم. از تیم ملی و یوونتوس و حتی مسائل غیرفوتبالی صحبت می کنیم. با لئو نیز دوست هستم و این رابطه نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. در اردوی تیم ملی باهم چای می خوریم و یک گروهی نیز داریم که در کمپ تیم ملی انواع بازی ها را انجام می دهیم.»

 

مصاف با اتلتیکوی دیگو سیمئونه(سه شنبه شب در تورین):« تیم های سیمئونه وقتی میزبان هستند، به گونه ای متفاوت با وقتی که در زمین حریف به میدان می روند، بازی می کنند. فصل گذشته در وندامتروپولیتانو 2-0 شکست خوردیم و اتلتیکو در تمام 90 دقیقه نه تنها دفاع نکرد که تیم هجومی میدان بود ولی در بازی برگشت، شرایط متفاوت شد. ما انتظار یک اتلتیکوی هجومی را داشتیم ولی آنها صرفا دفاع کردند و در نهایت موفق به پیروزی 3-0 شدیم.

تیم های سیمئونه بسیار خوب دفاع می کنند ولی در خانه و زمانی که نیاز به پیروزی دارند، هجومی بازی می کنند.»

 

 

1426354

 

 

دیدگاه‌ها