کد خبر : 1651651 | 04 آذر 1398 ساعت 17:45 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

از سوپرگل تا سوپر گل؛ پایان گل نزدن نساجی

آخرین مرتبه ای که شاگردان محمدرضا مهاجری گلزنی کرده بودند، دقیقه 52 دیدار هفته پنجم لیگ نوزدهم برابر پارس جنوبی در جم بود.

از سوپرگل تا سوپر گل؛ پایان گل نزدن نساجی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در 5 هفته ابتدایی مسابقات لیگ نوزدهم نمایش بسیار خوبی داشت و هشت امتیاز کسب کرده بود؛ ضمن اینکه در این 5 مسابقه 12 گل هم ثبت کرد که این تیم را در میان خطرناک ترین تیم های هجومی لیگ قرار داده بود؛ با این حال حواشی اطراف نساجی رفته رفته شرایط این تیم را به افت سوق داد.


آخرین گل نساجی مازندران در لیگ پیش از دیدار برابر استقلال تهران در دقیقه 52 با ضربه تماشایی و محکم حسن جعفری از پشت محوطه جریمه ثبت شده بود و آنها تا دقیقه 61 دیدار هفته یازدهم برابر استقلال تهران برای ثبت گل سیزدهم منتظر ماندند؛ جایی که با ضربه آکروباتیک محمد عباس زاده موفق شدند، دروازه حسین حسینی را باز کنند.

 


نساجی در پایان هفته یازدهم به رکورد منفی گل نزدن خاتمه داد و پس از نزدیک به 600 دقیقه گل زد ولی این تیم که سرمربی اش رضا مهاجری را در دیدار برابر استقلال روی نیمکت نداشت، در پایان و علیرغم نمایش خوبی که داشت با نتیجه 2 بر 1 بازنده شد تا چهارمین شکست فصل را تجربه کند و با 11 امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها