کد خبر : 1651655 | 04 آذر 1398 ساعت 18:00 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

با مهاجری یا با مدیرفنی؛

برنامه نساجی برای ادامه زندگی چیست؟

نساجی در هفتمین هفته پیاپی رنگ پیروزی را ندید آن هم در حالی که رضا مهاجری سرمربی این تیم نتوانست به دلیل بیماری روی نیمکت تیمش در بازی حساس برابر استقلال حضور داشته باشد.

برنامه نساجی برای ادامه زندگی چیست؟

به گزارش" ورزش سه"، نساجی آخرین بار در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر برابر شاهین بوشهر به پیروزی رسید و بعد از آن با وجود نمایش های خوبی که داشت 4 تساوی و سه باخت به دست آورد تا با یازده امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار بگیرد؛ حالا و بعد از این شکست و هفتمین هفته ای که این تیم موفق به پیروزی نشد شرایط خاصی برای نساجی به وجود آمده است.


 

شرایط جدید نساجی
رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی از حدود دوهفته قبل به دلیل مشکل ریوی در بیمارستان بستری شد و به همین دلیل امروز نتوانست مجوز نشستن روی نیمکت تیمش را در بازی حساس هفته یازدهم به دست بیاورد. با این وجود به نظر می رسد نساجی که از نظر نمایش فنی عملکرد خوب و از نظر نتیجه گیری توفیقی نداشته با یک شرایط جدید مواجه شده است.


پیش از بازی با استقلال این خبر منتشر شد که در صورتی که رضا مهاجری نتواند برای مدتی روی نیمکت تیم بنشیند این تیم یک مدیرفنی را به کادرش اضافه خواهد کرد. صحبت از احمد سنجری بازیکن و مربی سابق تیم هما، یکی از آموزگاران مربیگری در ایران است. در صورتی که شرایط بهبودی مهاجری به گونه ای نباشد که پزشکان به او مجوز حضور روی نیمکت را بدهند این یکی از محتمل ترین اتفاقات می تواند باشد.
اما در صورتی که مهاجری شرایطش به گونه ای شود که بتواند روی نیمکت بنشیند شرایط مثل قبل ادامه خواهد یافت. نکته مهمی که امروز برای نساجی رخ داد صدور کارت و مجوز بازی بازیکنانی مثل محمد قاضی بود که سرانجام توانستند برای این تیم به میدان بروند.


آن ها به عنوان یک باشگاه خصوصی با مشکلات مالی زیادی هم دست و پنجه نرم می کنند و به نظر می رسد برای اینکه این تیم پرطرفدار بتواند در دومین سال حضورش در لیگ برتر رتبه ای قابل توجه به دست بیاورد باید از این پس و دستکم تا پایان نیم فصل نتایج خوبی بگیرند.

دیدگاه‌ها