کد خبر : 1651665 | 04 آذر 1398 ساعت 18:27 | 77.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیاباته خاطره تیام را کاملا پاک کرد

شراکت مرد غول‌پیکر آبی‌ها در بردهای سریالی

مرد غول‌پیکر آبی‌ها هر چند در هفته های ابتدایی و با حضور جسته و گریخته، هواداران را ناامید کرده بود اما این روزها نشان داد که قطعا گزینه فوق‌العاده ای برای خالی نماندن کرسی تیام در استقلال است.

شراکت مرد غول‌پیکر آبی‌ها در بردهای سریالی

به گزارش "ورزش سه"، مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی فصل پیش بود که به استقلال پیوست و خیلی زود توانست خود را در دل هواداران این تیم جاکند اما جدایی وی، شدت ناراحتی هواداران استقلال را نسبت به ناکامی این تیم چند برابر کرد که کلید گلزنی و پیروزی های پیاپی تیم خود در نیم فصل دوم را در حرفه ای زدن ضربات آخری می دیدند که توسط مهاجم سنگالی به اجرا در می آمد.

 

هر آنچه که بود پیش از آغاز لیگ نوزدهم، مدیران آبی مهاجم تنومندی به نام شیخ دیاباته را به تیم خود آوردند تا بدین ترتیب به همه هواداران استقلال پیغام ورود جانشین تیام را بدهند. دیاباته اما در هفته‌های ابتدایی و با حضور جسته و گریخته در ترکیب آبی ها نه تنها نشانه هایی از جانشینی تیام را نداشت که کیلومترها از او دور بود.

پس از حواشی ابتدای فصل، مهاجم اهل مالی استقلالی ها آرام آرام توانست خود را نشان دهد. او در ابتدا با تغییر پست هم شده توانست خود را به ترکیب اصلی استقلال برساند و سپس طبق برنامه های خود پیش رفت و در نهایت خودی نشان داد. او در دیدار برابر تراکتور، با ثبت یک هت تریک به نوعی حجت را بر هواداران استقلالی تمام کرد که شاید که سبک او با تیام متفاوت باشد اما به مانند او می تواند برای آبی ها موثر باشد و البته کاری کند که روی سکوها نیز اقبال کافی را برای خود به وجود بیاورد.

 

حالا دیاباته که در هر دیدار به عنوان یکی از نفرات اصلی پا به میدان می گذارد در دیدار برابر نساجی نیز با بهترین فرمی که می توانست از خود ارائه دهد در زمین حضور پیدا کرد و هر چند موفق به گلزنی نشد اما توانست با دوندگی بالا خط دفاعی نساجی را به هم بریزد و در دقایق مختلف بازی، هر از گاهی یکی از چهار مدافع نساج ها را به خود اختصاص دهد و به نوعی شرایط را برای فرار دیگر بازیکنان تیمش مهیا کند.

 

با این حساب دیاباته با موفقیت روزافزون خود که هواداران را از خیال دوباره داشتن تیام راحت کرد یکی از بازیکنان کلیدی این روزهای تیم محسوب می شود که به راحتی می توان رد پای او را در تعداد زیادی از گل های به ثمر رسیده دید. مهاجمی که شادی گل منحصر به فردی را پس از گل های خود به اجرا در می آورد و قطعا چشم به آقای گلی لیگ برتر نیز خواهد داشت، عنوانی که می تواند او را در جمع بهترین خارجی های تاریخ باشگاه استقلال قرار دهد.

دیدگاه‌ها