کد خبر : 1651812 | 05 آذر 1398 ساعت 13:30 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت کوتینیو از بازی کنار توماس مولر

فیلیپ کوتینیو می‌گوید از تصمیم سرمربی بایرن برای بازی دادن به او در کنار توماس مولر در خط حمله بایرن مونیخ راضی و خوشحال است.

رضایت کوتینیو از بازی کنار توماس مولر

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه نیکو کواچ در زمان حضور در نیمکت بایرن مونیخ معمولا یا از فیلیپ کوتینیو و یا از توماس مولر در خط حمله استفاده می‌کرد و این دو را هم زمان به میدان نمی‌فرستد ولی بعد از اخراج او، هانس فلیک، مربی موقت بایرن از این دو مهاجم به صورت هم زمان استفاده می‌کند. کوتینیو می‌گوید از این تصمیم فلیک راضی بوده و از بازی کردن در کنار مولر خوشحال است.

 

1453957

 

با ورود کوتینیو به بایرن در فصل تابستان، توماس مولر دیگر کمتر به ترکیب فیکس بایرن راه می‌یافت و به نظر می‌رسید نیکو کواچ تمایل چندانی به استفاده از او ندارد. تا جایی که حتی گفته می‌شود مولر به همین دلیل ممکن است از بایرن جدا شود.

 

ولی بعد از اخراج کواچ، هانس فلیک جانشین او در بایرن از سیستم متفاوتی استفاده کرده و به صورت هم زمان هم کوتینیو و هم مولر را به میدان می‌فرستد. کوتینیو در این باره گفت:" من همیشه گفته‌ام که می‌توانم با توماس بازی کنم".

 

کوتینیو در ادامه گفت:" توماس مولر بازیکن بزرگی است و برای بایرن اهمیت زیادی دارد. توماس همه چیز دارد، استعداد و تجربه، که باعث می‌شود بخش خیلی مهمی از تیم باشد. من نقاط قوت خاص خودم را دارم و او هم نقاط قوت خاص خودش را. مهم این است که از نقاط قوت ما ترکیبی بوجود بیاید که به نفع بایرن مونیخ باشد".

 

دیدگاه‌ها