کد خبر : 1651843 | 05 آذر 1398 ساعت 15:11 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت بازیکن یا صلاحدید دنیزلی؛

غیبت 2 + 2 بازیکن اصلی تراکتور در لیست 18 نفره

تراکتوری ها در حالی دیدار برابر نود ارومیه را آغاز کردند که چهار بازیکن خود را در لیست 18 نفره ندارند. دو بازیکن به دلیل مصدومیت و دو بازیکن دیگر نیز به صلاحدید دنیزلی.

غیبت 2 + 2 بازیکن اصلی تراکتور در لیست 18 نفره

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی دنیزلی برای دیدار امروز تیمش نام چهار بازیکن خود را از لیست 18 نفره خارج کرد تا بازیکنان دیگری بازی برابر نود ارومیه را به میدان بروند. 

 

احسان حاج صفی، احمد موسوی، ایمان سلیمی و مازولا نام چهار بازیکن تراکتوری است که امروز موفق نشدند به همراه سایر بازیکنان خود را به ارومیه برسانند. البته در این میان باید گفت حاج صفی به دلیل مصدومیتی که پیش از برپایی اردوی اخیر تیم ملی نصیبش شد و موسوی هم به مانند وی به دلیل درگیری با مصدومیت موفق به حضور در بازی امروز تیمش نشدند اما از دو بازیکن دیگر خبری در دست نداریم که به چه دلیلی در بازی امروز نتوانستند خود را وارد لیست کنند. 

 

سلیمی که در بازی های لیگ موفق شد به عنوان یکی از دو مدافع اصلی برای تبریزی ها به میدان برود با غیبت خود در دیدار امروز باعث شد تا اسدی باز هم در خط دفاعی به میدان برود. مازولا که یکی از بازیکنان خارجی خوب در لیگ نوزدهم خود را نشان داده بود هم دومین بازیکن خط خورده است که پیش از این خبری درباره عدم حضور احتمالی وی در دیدار امروز مخابره نشده بود. عدم حضور مازولا در بازی حذفی باعث شد تا سوگیتا، هافبک ژاپنی تراکتوری ها باز از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان برود.

دیدگاه‌ها