کد خبر : 1651974 | 06 آذر 1398 ساعت 01:22 | 73K بازدید | 0 دیدگاه

واران دو امتیاز را از رئال گرفت

رئال 2-2 پی اس جی: توقف ناعادلانه در شب طوفانی

رئال مادرید و پاری سن ژرمن در دیداری جذاب از شب پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به تساوی 2-2 رسیدند.

رئال 2-2 پی اس جی: توقف ناعادلانه در شب طوفانی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این رئالی ها بودند که با دو گل بنزما پیش افتادند اما شاگردان توماس توخل در 10 دقیقه پایانی دو بار دروازه حریف را باز کردند و از این دیدار خارج از خانه به یک امتیاز رسیدند. 

پاریسی ها بازی را هجومی تر آغاز کردند اما این رئالی ها بودند که در دقیقه 4، روی یک ضدحمله اولین موقعیت خطرناک بازی را خلق کردند. روی حرکت خوب ایسکو و ارسال او بود که سرخیو راموس صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

1454166

 

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 12، روی حرکت خوب کیلیان امباپه و ارسال او به تیر دوم، ایکاردی می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند ولی ضربه سر او نیز راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

 

 

1454165

 

 

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17، سرانجام این رئالی ها بودند که توانستند به گل اول بازی برسند. روی همکاری کارواخال و والورده در سمت راست زمین بود که ایسکو صاحب موقعیت شد ولی ضربه او به تیر دروازه پی اس جی برخورد کرد اما بنزما با فرصت طلبی توانست توپ برگشتی را با ضربه ای حساب شده تبدیل به گل کند و رئال را پیش بیندازد.

 

 

1454158

 

 

برتری رئال بعد از این گل ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 21، ادن هازارد برتری تیمش را دو برابر کند اما واکنش خوب کیلور ناواس، دروازه پی اس جی را نجات داد.

در ادامه باز هم این رئالی ها بودند که صاحب موقعیت های بهتری می شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقیقه 32، بالاخره بازیکنان پاری سن ژرمن صاحب یک موقعیت خوب شدند اما ضربه دیدنی وراتی را تیبور کورتوا به خوبی برگشت داد.

 

 

1454116

 

 

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 42، با خطای کورتوا روی ایکاردی در محوطه جریمه رئال، داور دروازه بان رئال را اخراج و یک ضربه پنالتی به تیم میهمان اهدا کرد اما بعد از استفاده از VAR، داور خطای ادریسا گِیِه روی مارسلو در میانه میدان پیش از وقوع خطای پنالتی را اعلام و کارت قرمز کورتوا را نیز پس گرفت.

در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود رئال مادرید به پایان رسید.

نیمه دوم را پاریسی ها با یک تعویض آغاز کردند و نیمار به جای گیه به میدان رفت اما رئال شروع بهتری داشت و چیزی نمانده بود که خیلی زود به گل دوم برسند اما ضربه بنزما که با ارسال مارسلو صاحب موقعیت شده بود را کیلور ناواس دفع کرد.

 

 

1454169

 

 

در ادامه بازی متعادل و کم حادثه دنبال شد تا اینکه در دقیقه 61، باز هم روی حرکت مارسلو، این بار ایسکو صاحب موقعیت شد ولی بار دیگر ناواس مانع از ثبت گل دوم رئال شد.

نمایش پایاپای دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 79، رئال به گل دوم رسید. سرانجام ارسال های مارسلو ثمر بخش شد و بنزما با یک ضربه سر مطمئن از فاصله ای نزدیک، توانست دروازه پی اس جی را باز کند.

 

 

1454161

 

 

پاریسی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، خیلی سریع واکنش نشان دادند و در فاصله 2 دقیقه، هر دو گل را جبران کردند.

ابتدا در دقیقه 81، روی ارسال سارابیا، واران دچار اشتباه شد و امباپه با استفاده از این فرصت، توانست اختلاف را به حداقل برساند.

سپس در دقیقه 83، این بار پابلو سارابیا روی پاس برنات صاحب موقعیت شد و ضربه پای چپ او، توانست کار را به تساوی بکشد.

 

 

1454175

 

 

رئالی ها که پیروزی را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و صاحب دو موقعیت خوب شدند اما ضربات رودریگو و واران، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در ثانیه های پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها