کد خبر : 1652123 | 06 آذر 1398 ساعت 18:00 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کالچو مرکاتو

مالدینی در آستانه اخراج؛رانگنیک همه‌کاره میلان می‌شود

پائولو مالدینی و زوانومیر بوبان اعضای تیم مدیریت ورزشی میلان احتمالا از کار برکنار خواهند شد.

مالدینی در آستانه اخراج؛رانگنیک همه‌کاره میلان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، میلان مطابق فصول اخیر روزهای خوبی را سپری نمی کند و پس از گذشت 13 هفته از سری آ در رده 12 جدول قرار دارد.

چندی پیش جامپائولو سرمربی این باشگاه برکنار شد و استفانو پیولی جای او را گرفت ولی روند ناکامی های میلان ادامه دار بوده است.

 

 

1454322

 

 

امروز وبسایت کالچومرکاتو ادعا کرد که ایوان گازیدیس مالک میلان که از شرایط کنونی بسیار ناراضی است، قصد برکناری پائولو مالدینی و زوانومیر بوبان از پست مدیریت ورزشی را دارد و هدف او استخدام رالف رانگنیک آلمانی است. دلیل برکناری این دو عدم تفاهم با گازیدیس در مورد تصمیمات مهم باشگاه عنوان شده است.

 

رانگنیک سابقه مربیگری در تیم های اشتوتگارت، شالکه و لایپزیش را دارد و نامزد جدی جانشینی پیولی در میلان محسوب می شود. او پس از پایان فصل گذشته از هدایت لایپزیش کنار رفت و فعلا بدون تیم است.

طبق این گزارش، رانگنیک کنترل تمام عیاری بر میلان خواهد داشت و نقش او مشابه نقش سر الکس فرگوسن در زمان حضورش در یونایتد خواهد بود؛ به این ترتیب که رانگنیک هم مربی، هم بازیکن یاب و هم مدیریت ورزشی میلان را برعهده خواهد داشت. باید دید این شایعه تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است. بازی بعدی میلان یکشنبه آینده در زمین پارما است.

 

 

1449226

 

دیدگاه‌ها