کد خبر : 1652362 | 08 آذر 1398 ساعت 11:17 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم چرا از حرف من ناراحت شد

مورنو: انریکه برچسبهای زشتی به من زد

رابرت مورنو ، سرمربی سابق اسپانیا می گوید سرمربی تیم ملی لوئیس انریکه " با کلماتی زشت من را "متهم کرده است.

مورنو: انریکه برچسبهای زشتی به من زد 

به گزارش "ورزش سه"، پس از جنجال دوهفته ای در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا ، انریکه که به تیم ملی بازگشته دستیار سابقش را بی وفا خواند و اعلام کرد مورنو در آینده جزئی از تیم مربیگری وی نخواهد بود.این زوج پس از همکاری در چندین باشگاه از جمله بارسلونا با دوستانی نزدیک بوده اند.


اما مورنو روز پنجشنبه دریک  کنفرانس خبری حاضرشد و در دفاع از خود گفت: "من نمی دانم چرا انریکه نمی خواهد امروز با او باشم."


انریکه در ماه ژوئن از این نقش کناره گیری کرد تا زمان بیشتری را با دختر نه ساله خود ژانا که در ماه اوت در اثر سرطان استخوان درگذشت ، سپری کند. مورنو در سمت سرمربی تیم ملی را به یورو 2020 برد اما قبل از بازگشت انریکه به او گفت که دیگر نمی خواهد دستیار باشد بنابراین  پس از پیروزی 5-0 اسپانیا مقابل رومانی در 18 نوامبر 5 بر صفر ، این پست را ترک کرد.


انریکه گفت: "می دانم او در این شغل سخت کار کرده ، همچنین من بلندپروازی او را درک می کنم   اما برای من این بی وفایی است و من هرگز کاری شبیه به این نمی کردم و نمی خواهم کسی با چنین خصوصیاتی در کادر من باشد."


اما مورنو روز پنجشنبه در پاسخ به اتهامات انریکه مبنی بر بی اعتمادی اظهار داشت: "من فکر می کنم او مرا با کلماتی برچسب گذاری کرد که زشت است، این چیزی است که به من نمی چسبد .در اولین ملاقات با لوئیس انریکه ، او به من گفت که من از پس کاری که باید انجام دهم برآمده ام و او به من افتخار می کند.


وی گفت: "بعد از این من خواستم تا دوباره  ببینمش تا بغلش کنم و حمایتم را به او منتقل کنم. به نظرم کار درست  همین بود که حرفم را بزنم  کما اینکه قبلا هم گفته بودم که اگر لوییس تصمیم بگیرد برگردد من کنار می کشم.او هم گفت به نظرش مشکل خاصی این وسط نیست اما بعد اعلام کرد من را بعنوان دستیار کنار خود نمی خواهد.من شوکه شدم و به اعضای کادر اطلاع دادم .متعجب از اینکه چه کار اشتباهی در قبال او انجام داده ام که دیگر روی من حساب نمی کند.


مورنو در این مصاحبه گفت:نمی دانم جرا لوییس دیگر مرا نمی خواهد ولی من اولین کسی هستم که از بازگشت لوییس به سرمربیگری خوشحال شدم. فکر کنم سالها هم که بگذرد من علت این کار را متوجه نشوم . 


او درپایان حرفهایش هم تاکید کرد که پس از این بعنوان یک سرمربی به کار خود ادامه خواهد داد. 


اسپانیا با مورنو پس از کسب 8 برد از 10 بازی و به ثمر رساندن 31 گل ، صدرنشین گروه خود شد.

دیدگاه‌ها