کد خبر : 1652379 | 08 آذر 1398 ساعت 13:45 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

خشم آرسنالی‌ها از بگو بخند ژاکا بعد از شکست(عکس)

هواداران آرسنال از خندیدن گرانیت ژاکا در کنار بازیکنان فرانکفورت بعد از شکست دیشب توپچی‌ها در امیریتس عصبانی هستند و می‌گویند ماندن او در آرسنال دیگر برایشان غیر قابل تحمل شده است.

خشم آرسنالی‌ها از بگو بخند ژاکا بعد از شکست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا بعد از آنکه در هفته‌های گذشته در جریان یک بازی به هواداران آرسنال روی سکوها توهین کرد از ترکیب این تیم کنار گذاشته شده بود ولی او دیشب بعد از پشت سر گذاشتن جریمه خود دوباره به ترکیب آرسنال بازگشت و در دیدار مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیگ قهرمانان به میدان رفت. اما وقتی بعد از شکست 2-1 توپچی‌ها تصاویری از ژاکا که او را در حال خنده و شوخی با بازیکنان فرانکفورت نشان می‌داد منتشر شد هواداران آرسنال به شدت عصبانی شده و خواهان اخراج او از باشگاه هستند.

 

1454716

 

ژاکا بعد از آنکه در بازی ارسنال مقابل کریستال پالاس در ماه گذشته میلادی به هواداران آرسنال توهین کرده و سپس از تونل ورزشگاه خارج شده بود بازوبند کاپیتانی‌اش را از دست داد و تا پیش از بازی دیشب دیگر برای این تیم بازی نکرده بود.

 

1446902

 

تصاویری که دیشب هواداران آرسنال را خشمگین کرد نشان می‌دهد که بعد از شکست آرسنال ژاکا به سمت کاپیتان فرانکفورت، داوید آبراهام رفته و علاوه بر به آغوش کشیدن او به همراه آبراهام و گلسون فرناندز که در تیم ملی سوئیس هم‌تیمی او است با آنها به خنده و شوخی مشغول می‌شود.

 

1454717

 

یکی از هواداران آرسنال بعد از بازی در توییتر نوشت:" ژاکا لبخند می‌زند و می‌خندد... در ماه ژانویه اخراجش کنید. او بازیکن وحشتناکی است و باید برود".

 

1454719

 

یک کاربر دیگر از هواداران آرسنال در توییتر نوشت:" هر چه سریعتر از باشگاه من برو ژاکا". با توجه به خشمی که هواداران آرسنال از دیشب نسبت به ژاکا نشان داده‌اند بعید به نظر می‌رسد او بتواند در این باشگاه آینده‌ای داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها