کد خبر : 1652397 | 08 آذر 1398 ساعت 14:50 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

ال کلاسیکو روی هوا؛ رئال تضمین می خواهد (عکس)

19 روز مانده به ال کلاسیکو رئال مادرید هیچ تضمینی برای حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی خود دریافت نکرده است.

به گزارش "روزش سه"، زمان می گذرد و دیگر چیزی به ال کلاسیکوی حساس 18 دسامبر(27 آذر) در نوکمپ نمانده است. دیداری که به دلیل اعتراضات و آشوب های بارسلون به تعویق افتاد. رئال مادرید و بارسلونا همچنان در انتظار بیانیه رسمی پلیس و نیروهای امنیتی بارسلون برای برگزاری بدون مشکل بازی هستند. اتفافی که هنوز رخ نداده است.

در باشگاه رئال مادرید این حس ناخوشایند و نگران کننده وجود دارد که چنین تضمینی به آنها داده نشود.

 

 

1454735

 

 

باشگاه با پلیس ملی و نیز نیروهای امنیتی تماس هایی داشته اما هنوز راه حلی برای مقابله با خطراتی که باعث به تعویق افتادن بازی شد، پیشنهاد نشده است.

نشست هایی برای تضمین امنیت بازی انجام شده و در این بین احزاب محلی کاتالونیا نیز بیکار ننشسته اند و برنامه هایی برای روز بازی دارند. از جمله برافراشته شدن پرچم هایی با مضمون سیاسی در نوکمپ.

 دولت محلی کاتالان نیز هنوز بیانیه ای در مورد اعتراضات احتمالی ارائه نداده است و فعلا سعی کرده تا آرام باشد.

 

 

1454734

 

 

باشگاه رئال مادرید قصد دارد در هتلی واقع در 800 متری نوکمپ مستقر شود و روز بازی نیز به بارسلونا سفر خواهد کرد. بازی قرار است ساعت 20 به وقت محلی به انجام برسد و باشگاه رئال برای جلوگیری از هر گونه ریسکی، بر خلاف گذشته یک روز زودتر به بارسلونا سفر نخواهد کرد.

 

نگرانی رئال به مسیر منتهی به ورزشگاه بر می گردد؛ جایی که پیشنهاد شده تا تمام خیابان های ورودی و خروجی به نوکمپ در روز بازی مسدود شوند. یک راه حل دیگر، بازگذاشتن تنها یک لاین ترافیکی در مسیر ورزشگاه است. طرحی که در زمان برگزاری المپیک 1992 بارسلون اجرا شده بود.

این در حالی است که هم رئال و هم بارسلونا اطمینان دارند که درون ورزشگاه اتفاق بد و ناگواری رخ نخواهد داد. در واقع تنها نگرانی رئال به بیرون ورزشگاه بر می گردد و اینکه سلامت بازیکنان و کادر فنی در لحظه رسیدن به نوکمپ تضمین شود. از این تضمین هنوز خبری نیست.

 

 

1446744

 


 

 

دیدگاه‌ها