کد خبر : 1652454 | 08 آذر 1398 ساعت 20:19 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: به فکر قهرمانی در لیگ برتر نیستم

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی مدعی شد در حال حاضر به قهرمانی در لیگ برتر فکر نمی کند.

گواردیولا: به فکر قهرمانی در لیگ برتر نیستم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در حال حاضر با نه امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین در رتبه سوم لیگ برتر قرار گرفته و کار دشواری برای تکرار قهرمانی خود در لیگ دارد. گواردیولا در کنفرانس خبری دیدار مقابل نیوکاسل حاضر شده و در مورد شرایط تیمش و البته کورس این فصل لیگ برتر صحبت کرده است.

 

دیدار مقابل نیوکاسل: "آزمایش دشواری داریم و در ادامه هفته باید مقابل برنلی و هفته بعد با منچستریونایتد بازی کنیم. تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم کاری را که می توانیم مقابل نیوکاسل انجام دهیم.

 

1451491

 

ما فصل گذشته برابر نیوکاسل مغلوب شدیم. در آن دیدار انگار حمله کردن را فراموش کرده بودیم، ما نیز روز بد داشته ایم اما سعی کردیم از آن دیدار درس بگیریم. به میدان رفتن در خانه نیوکاسل همیشه دشوار است و آزمایش دشواری پیش روی ما خواهد بود. از شرایط فعلی آگاهیم و اگرچه گل های کمی دریافت می کنیم، اما باید در جزئیات پیشرفت کنیم. بازی کردن مقابل تیمی که سرمربی جدید دارد دشوار است، اما نیوکاسل نتایج خوبی گرفته و فکر می‌کنم این تیم در لیگ برتر باقی بماند. نیوکاسل از نظر فیزیکی تیمی قدرتمند بوده و در حملات سریع است و ساختار این تیم هنوز شبیه به تیم دوران رافائل بنیتس است."

 

کورس این فصل لیگ برتر: "من در مورد اینکه باید در چند بازی پیروز شویم فکر نمی کنم و می دانم که دیگر نباید شکست بخوریم. صادقانه من در حال حاضر به فکر قهرمانی در لیگ برتر نیستم و حتی سال هایی که قهرمان شدیم هم من هرگز در مورد این موضوع فکر نکردم. برای قهرمان در لیگ برتر، ما باید اول به لستر و بعد از آن به لیورپول نزدیک شویم. وقتی هر سه روز یکبار در رقابت های مختلف بازی می کنید، هدف بازی بعدی است. شما باید بهترین بازیکنان ممکن را برای بازی های بعدی انتخاب کرده و سعی می کنید برنده شوید."

دیدگاه‌ها