کد خبر : 1652456 | 08 آذر 1398 ساعت 20:33 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: فقط لیورپول نیست که بازیکن مصدوم دارد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول خبر از دوری فابینیو از میادین تا کریسمس داد.

کلوپ: فقط لیورپول نیست که بازیکن مصدوم دارد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک برزیلی لیورپول در دیدار چند روز قبل مرسی سایدی ها در لیگ قهرمانان مقابل ناپولی آسیب دید و به نظر می رسد حدود یک ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. در آستانه دیدار مقابل برایتون، یورگن کلوپ در مورد این مسابقه و البته راه حل های موجود برای پر کردن جای فابینیو صحبت کرد.

 

دیدار مقابل برایتون: "در حال حاضر این دیدار ذهن من را مشغول کرده است. برایتون زیر نظر گراهام پاتر پیشرفت زیادی داشته و او عملکرد خوبی در تیم جدیدش داشته است. برایتون یک هفته برای حضور در این دیدار فرصت داشته و آنها تیمی با خلاقیت بوده و به دنبال فوتبال بازی کردن هستند. برایتون در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز است و ما سه روز بعد از دیدار پرهیجان مقابل ناپولی باید آماده حضور در این مسابقه باشیم."

 

1438809

 

مصدومیت فابینیو: "بله، این خبر بدی است و جنبه مثبتی در این رابطه نمی بینم. ما 100% در مورد زمان بازگشت فابینیو مطمئن نیستیم، اما به نظر می رسد او تا کریسمس قادر به بازی کردن نخواهد بود. می توانیم بازیکنی را جایگزین کنیم و راه حل هایی برای غیبت فابینیو خواهیم داشت، اما اولویت این است که برای بازگشت او به میادین در اسرع وقت همه تلاش خود را انجم دهیم. ما تنها تیمی نیستیم که بازیکنان آسیب دیده داریم و باید با این موضوع کنار آمده و راه حلی پیدا کنیم.

 

ما بازی سال گذشته مقابل ناپولی را تماشا کردیم و هندرسون در پست فابینیو بازی کرد. لالانا و واینالدوم نیز چنین تجربه ای دارند و ما می توانیم سیستم را تغییر دهیم. از دست دادن بازیکن با کیفیتی مانند فابینیو بسیار دشوار است، اما ما تنها تیم لیگ برتر نیستیم که باید با مصدومیت کنار بیاییم."

دیدگاه‌ها