کد خبر : 1652542 | 09 آذر 1398 ساعت 11:28 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مورینیو به خبر مذاکره اش با آرسنال

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، هرگونه مذاکره با باشگاه آرسنال پیش از انتخاب شدن به عنوان سرمربی این تیم را رد کرد.

واکنش مورینیو به خبر مذاکره اش با آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید تاتنهام انتخاب و جایگزین مائوریسیو پوچتینو در این تیم شد. این در حالی است که رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که مورینیو یکی از گزینه های آرسنال نیز بوده است و در صورتی که اونای امری زودتر از سمتش برکنار می شد، ممکن بود که این مربی پرتغالی هدایت توپچی ها را به جای تاتنهام بر عهده بگیرد.

 

با وجود این شایعات اما مورینیو هر گونه مذاکره قبلی با آرسنال را رد کرده است. او در این باره گفت: " من هرگز چیزی را انکار نمی کنم اما قاطعانه می گویم که هیچ مذاکره ای با سانهلی(مدیر نقل و انتقالاتی آرسنال) نداشته ام و کاملا این موضوع را رد می کنم چرا که چنین اتفاقی رخ نداده است."

 

 

1454931

 

 

مائوریسیو پوچتینو یکی از گزینه های اصلی آرسنال برای هدایت این تیم خواهد بود. مورینیو در ادامه گفت: " من هیچ وقت در زندگی ام علیه پوچتینو کاری نکرده ام. با منچستریونایتد و چلسی در برابر او قرار گرفتم اما هیچ وقت مشکلی بین ما نبوده است. همچنین اگر او به آرسنال یا هر تیم دیگری برود باز هم علیه او نخواهم بود و تنها وظیفه من مقابله با باشگاه ها خواهد بود و نه یک شخص. بله من مشتاقانه منتظر بازی با آرسنال هستم چرا که می دانم این بازی برای هواداران چه معنایی دارد. من می دانم که این یک بازی بزرگ است و به همین خاطر مشتاقانه منتظر آن هستم."

 

مورینیو در پایان درباره بازگشت خود به لیگ برتر نیز گفت: " شما می دانید که من تا چه حدی لیگ برتر را دوست دارم. شما به زمان حضورم در پورتو نگاه کنید؛ بعد از آن فرصت حضور در کشورهای زیادی را داشتم اما انگلیس را انتخاب کردم."

دیدگاه‌ها