کد خبر : 1652596 | 09 آذر 1398 ساعت 15:19 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رضا مهاجری به لغو دیدار پرسپولیس با نساجی

مهاجری: هواداران ما در جاده ها سرگردان شده اند

دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی که قرار امروز (شنبه) برگزار شود به دلیل آلودگی وضعیت آب و هوایی تهران لغو شد و به روز دیگری موکول شد.

مهاجری: هواداران ما در جاده ها سرگردان شده اند

 به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازنداران که قرار بود امروز در ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شود به دلیل آلودگی هوای تهران لغو و به روز دیگری موکول شد. در همین رابطه «رضا مهاجری» سرمربی نساجی اظهار داشت: «متاسفیم که این اتفاق رخ داد. هم ما و هم پرسپولیس آماده این دیدار بودیم و از لحاظ ذهنی خود را مهیا کرده بودیم ولی پس از کش و قوس‌های فراوان، اعلام کردند که مسابقه لغو شده است.»

 

وی در ادامه افزود: «علم آن‌قدر پیشرفت کرده که شما می‌توانید شرایط آب و هوایی در یک ماه و حتی یک سال آینده را نیز پیش‌بینی کنید، اما متاسفانه دوستان قادر نبودند تا پیش‌بینی درستی داشته باشند. امروز صبح در بخش خبری، یکی از مسئولان فدراسیون گفته بود بازی صددرصد برگزار می‌شود اما حالا می‌گویند لغو شده است. فدراسیون و سازمان لیگ تلاش خودشان را انجام می‌دهند اما مشکل کار این است که تصمیم‌گیرنده یک نفر نیست. نهادهای موازی وارد ماجرا می‌شوند و تصمیم‌های متفاوتی را اتخاذ می‌کنند. فدراسیون فوتبال، کمیته پزشکی و ایفمارک دارد و آنها می‌توانند نظر بدهند که برگزاری بازی ضرر دارد یا خیر. اما دیگران می‌آیند و برای فوتبال تصمیم می‌گیرند.»

 

سرمربی تیم نساجی در ادامه خاطرنشان کرد: «امروز دو تیم پرطرفدار نساجی و تراکتور در تهران بازی داشتند. هواداران این دو تیم برای تماشای بازی تیم‌شان به سمت پایتخت حرکت کرده‌اند ولی حالا نمی‌دانند که باید چه کار کنند و سرگردان شده‌اند. ای کاش زودتر اعلام می‌کردند تا این هواداران با وضعیت معیشتی سخت موجود و قیمت بنزین در جاده‌ها سرگردان نشوند. خود ما هم با توجه به مشکلات مالی موجود باید بیشتر در اردو بمانیم و هزینه‌های سنگینی روی دست باشگاه گذاشته می‌شود.»

 

مهاجری در پایان گفت: «وقتی اعلام می‌شود که مدارس در تمام مقاطع و دانشگاه‌ها تعطیل هستند و طرح زوج و فرد از درب منازل انجام می‌شود، مشخص است که میزان آلاینده‌ها کم می‌شود و هوا رو به بهبودی می‌رود؛ چون شهر حالت نیمه‌تعطیل پیدا می‌کند. من در حال حاضر در اتوبان شهید باکری هستم و کوه‌ها را با وضوح بالا می‌بینم. اما بازی لغو شده است و دیگر تغییر نخواهد کرد. جلسه فنی تیم را لغو کردیم و بازیکنان تیم از لحاظ ذهنی آمادگی ندارند و اوضاع خوبی نیست. برنامه تیم‌ها به خودی‌خود فشرده بود و حالا بدتر می‌شود. باید در یکی از روزهای پیش رو، بازی کنیم و فدراسیون و سازمان لیگ هم چاره‌ای ندارند چرا که تیم فوتبال امید مسابقه‌های مهمی را در مقدماتی المپیک در پیش دارد.»

دیدگاه‌ها