کد خبر : 1652676 | 09 آذر 1398 ساعت 18:09 | 91.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مازیار زارع:

آقای درخشان! قایقران خط قرمز ماست و عذرخواهی کن

سرمربی ملوان بندرانزلی بعد از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک بخشی از صحبت‌هایش را به ادعای جنجالی حمید درخشان اختصاص داد و از او خواست تا عذرخواهی کند.

آقای درخشان! قایقران خط قرمز ماست و عذرخواهی کن

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان، سرمربی سابق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگویی جنجالی بحث‌هایی درباره مرحوم سیروس قایقران مطرح کرد که اکنون با خشم هواداران ملوان و گیلانی‌ها مواجه شده است.


موضوعی که باعث شد تا مازیار زارع، پیشکسوت ملوانی‌ها و عضو کادرفنی کنونی این تیم در پایان بازی امروز تیمش مقابل آلومینیوم که با برتری انزلی‌چی به پایان رسید به این موضوع واکنش نشان دهد و در اینباره درخواست عذرخواهی از درخشان را داشته باشد. همه می دانند که مرحوم قایقران برای ما چه خط قرمزی است  و واقعا برای من جای سوال است که حمید درخشان آن لحظه چه به ذهنش رسید که درباره این موضوعات صحبت کرد و باعث ناراحتی انزلی‌چی‌ها و همه مردم ایران شد.


وی در پایان صحبت‌هایش در اینباره گفت: امیدوارم که آقای درخشان همانطور که صحبت هایی درباره مرحوم قایقران کردند این شهامت را داشته باشند که از مردم انزلی چی و گیلان و ایران عذرخواهی کنند. اگر هم قرار بود صحبتی کنند، باید بدانند که دست این مرحوم از دنیا کوتاه است. برای ما جای سوال است که اصلا چطور این بحث انجام شده و این انتظار را داریم که ایشان در یک نشست مطبوعاتی بابت این صحبت‌ها عذرخواهی کند.

 

دیدگاه‌ها