کد خبر : 1652711 | 09 آذر 1398 ساعت 19:37 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: باید این لغزش را بپذیریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل نیوکاسل، تایید کرد که از دست دادن این دو امتیاز، در کورس قهرمانی برای تیمش گران تمام خواهد شد.

گواردیولا: باید این لغزش را بپذیریم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار سیتی دو بار با گل های رحیم استرلینگ و کوین دی بروین از حریف پیش افتاد اما گل های یترو ویلمز و جونجو شلوی، یک تساوی باارزش را برای نیوکاسل رقم زد.

با این تساوی، اکنون لیورپول این فرصت را دارد که با پیروزی مقابل برایتون، فاصله در صدر جدول را به 11 امتیاز افزایش بدهد؛ اتفاقی که می تواند رسیدن به سومین قهرمانی پیاپی در لیگ را برای شاگردان پپ گواردیولا غیرممکن کند.

 

1455185

 

سرمربی اسپانیایی سیتی در پایان بازی گفت:" این چیزی است که ما چهار سال گذشته با آن زندگی کردیم. ما راهی پیدا کردیم و امروز هم بار دیگر آن را پیدا کردیم اما متاسفانه، در نهایت گل مان سوخت.

ما نتوانستیم همه موقعیت هایی که داشتیم را تبدیل به گل کنیم. آنها دو موقعیت داشتند و دو گل زدند. ما باید این را بپذیریم، روی نقاط قوت مان کار کنیم و از این نتیجه درس بگیریم.

کار سختی است اما باید در فاصله دو روز ریکاوری کنیم. در لحظات خوب باید آرام باشیم. در لحظات بد، این شرایط را پشت سر بگذاریم."

دیدگاه‌ها