کد خبر : 1652732 | 09 آذر 1398 ساعت 21:39 | 72.2K بازدید | 0 دیدگاه

گلر لیورپول با اخراج یک گل خرید! (عکس)

آلیسون بکر دروازه‌بان تیم لیورپول از دروازه خارج شد و توپ با دستش برخورد کرد تا از زمین اخراج شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم لیورپول در حالی برایتون آلبیون را شکست داد که از دقیقه ۷۶ و با اخراج آلیسون بکر، دروازه بان سرخپوشان بندر لیورپول این تیم ده نفره شد. این اخراج در حالی انجام شد که بازیکنان برایتون توپ را پشت دفاع ارسال کردند و آلیسون از دروازه بیرون رفت اما توپ به دستان او برخورد کرد و از زمین اخراج شد. این اخراج او به نوعی یک گل را برای تیم لیورپول خرید اما سه دقیقه بعد دانک دروازه تیم میزبان را باز کرد تا بازی ۲-۱ شود.

 

با این اخراج آلیسون از بازی بعدی تیم لیورپول در مقابل اورتون محروم شد و نمی‌تواند در دربی حاضر شود. آلیسون فصل جاری را خوب آغاز نکرد و مصدومیت در دیدار مقابل نوریچ باعث شد سنگربان برزیلی مرسی سایدی ها بازی های اول تیمش در این فصل لیگ برتر را از دست بدهد. آدریان در شرایطی جانشین آلیسون شد که علیرغم نمایش های خوب در برخی بازی ها، اشتباهات عجیبی نیز انجام داد تا هواداران لیورپول در انتظار بازگشت آلیسون به دروازه این تیم باشند. آلیسون از بازی با منچستریونایتد در اولدترافورد که با تساوی 1-1 مرسی سایدی ها مقابل رقیب دیرینه همراه شد، دوباره در ترکیب لیورپول قرار گرفت تا آرامش به یورگن کلوپ و خط دفاعی لیورپول بازگردد.

 

امروز علیرغم برتری و کسب سه امتیاز مهم لیورپول آنهم در روزی که سیتی مقابل نیوکاسل متوقف شد، اخراج آلیسون خبر بدی برای یورگن کلوپ بود و حالا آنها بدون دروازه بان گرانقیمت و برزیلی خود باید آماده دربی مرسی ساید مقابل اورتون شوند.

 

1455209

 

1455208

دیدگاه‌ها