کد خبر : 1652733 | 09 آذر 1398 ساعت 21:32 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نباید بازی اینقدر دشوار می شد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از جریان دیدار مقابل برایتون در دقایق پایانی راضی نیست.

کلوپ: نباید بازی اینقدر دشوار می شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در دیداری دشوار و در شرایطی که آلیسون بکر نیز در جریان مسابقه اخراج شد، در نهایت 1-2 مقابل برایتون پیروز شده و با توجه به متوقف شدن سیتی مقابل نیوکاسل، گام بلند دیگری برای فتح لیگ برتر برداشت. یورگن کلوپ در مورد این دیدار و عطش شاگردانش برای کسب پیروزی صحبت کرد.

 

1451017

 

یورگن کلوپ گفت: "نباید اتفاقات آخر بازی رخ می داد و کسب پیروزی اینقدر برای ما دشوار می شد. ما در دیدار مقابل برایتون شانس های بسیار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و دروازه بان برایتون عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد و در نهایت در دقایق پایانی کار برای ما دشوار شده بود.

 

برایتون همیشه فوتبال خوبی ارائه می دهد و به همین دلیل شرایط برای ما دشوار شده بود. آنها در بین خطوط بازیکنان زیادی قرار می دهند و به همین دلیل دفاع کردن در مقابل برایتون دشوار می شود. سبک بازی برایتون مبتنی بر حفظ توپ است و ما مجبور بودیم برای غلبه بر این تیم تلاش زیادی از خود نشان دهیم. بازیکنانم بعد از سپری کردن یک هفته شلوغ و دشوار برای این دیدار به خوبی آماده شده بودند و من به این ویژگی بازیکنان لیورپول بسیار علاقمند هستم.

 

در جریان این دیدار آلیسون هم اخراج شد و اگرچه آدریان بدون گرم کردن وارد میدان شد، اما دو عکس العمل خوب برابر ضربات برایتون از خود نشان داد. بازیکنان لیورپول تمام توان خود را در میدان نشان دادند، اینکه آنها چقدر به دنبال کسب سه امتیاز هستند باور نکردنی است و این پیروزی ویژه ای برای ما بود."

دیدگاه‌ها