کد خبر : 1652738 | 09 آذر 1398 ساعت 22:05 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: هنوز هم به تیمم باور دارم

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی معتقد است تیمش باید در تبدیل کردن موقعیت ها به گل بهتر عمل کند.

لمپارد: هنوز هم به تیمم باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در مقطع اخیر موفق به کسب پیروزی های متوالی در لیگ برتر شده بود، امروز در دربی لندن مقابل وستهام مغلوب شده و نتوانست این روند را استمرار بخشد. اما فرانک لمپارد تاکید کرد هنوز به بازیکنانش باور دارد و آنها باید در نواختن ضربات ایستگاهی دقت بیشتری به خرج دهند.

 

فرانک لمپارد گفت: "در یک سوم حریف از کیفیت لازم برای گلزنی برخوردار نبودیم و تفسیر من از اتفاقات فصل جاری این است که ما قادر به تبدیل کردن شانس های خود به گل نیستیم. البته امروز مانند بازی های قبلی در خلق موقعیت و حضور در محوطه جریمه حریف موفق عمل نکردیم. نمی توان گفت شوکه شده ایم زیرا شرایط در لیگ برتر اینگونه است. من هنوز به ترکیب چلسی و این بازیکنان اعتقاد دارم، اگرچه بازیکنان مورد سوال قرار خواهند گرفت اما من هنوز به آنها باور دارم.

 

1449472

 

اما به نظر من در چند هفته اخیر نیز اتفاقات مشابهی مانند بازی امروز مقابل وستهام رخ داد. ما بارها در محوطه جریمه تیم حریف حضور پیدا می کردیم اما در انتخاب نهایی درست عمل نمی کردیم و این اتفاق در دیدار مقابل والنسیا نیز رخ داد.

 

ما دیر به لندن رسیدیم اما من فکر نمی کنم امروز تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم. نمی توان در کل فصل با ده یا یازده بازیکن مشخص بازی کرد و به نظر من ترکیبی که امروز در مقابل وستهام به میدان رفت از کیفیت لازم برای کسب پیروزی در این دیدار برخوردار بود."

دیدگاه‌ها