کد خبر : 1653125 | 11 آذر 1398 ساعت 17:20 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با برنلی

گواردیولا: مشکلی برای تمدید ندارم ولی...

پپ گواردیولا بار دیگر حاضر نشد به طور روشن در مورد ماندنی شدنش در منچسترسیتی توضیح بدهد.

گواردیولا: مشکلی برای تمدید ندارم ولی...

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روند خوبی را در لیگ برتر طی نمی کند. مدافع عنوان قهرمانی دو دوره اخیر حالا پس از گذشت 14 بازی، با 11 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در رده سوم قرار دارد.

تساوی دو روز پیش در زمین نیوکاسل باعث افزایش فاصله این تیم با لیورپول و لستر شد و حالا کمتر کسی روی قهرمانی سیتیزن ها حساب می کند.

 

 

1453655

 

 

پپ گواردیولا سه شنبه شب باید تیمش را برابر برنلی هدایت کند و شنبه آتی نیز دربی منچستر را پیش رو خواهد داشت.

او در نشست امروز خود گفت:« شما باید توجه داشته باشید که بازیکنان سیتی تا چه اندازه در زمین می دوند و چقدر تلاش می کنند تا پیروز شویم. ما هرگز پاپس نخواهیم کشید و تا روز پایانی مدعی خواهیم بود. حسم این را به من می گوید.

بازی با نیوکاسل خوب بود و نمایش ما هم مطلوب. زمان در اختیار داشتن توپ، منسجم کار می کردیم و بر حریف تسلط داشتیم. چند بار ضد حمله خوردیم ولی فوتبال و پیروزی در آن، به تعداد گل هایی که می زنید ربط دارد و به اینکه چند گل دریافت می کنید. ما از شانس های مان خوب استفاده نکردیم و دوبار هم غافلگیر شدیم. باید این را قبول کرد که چیزی در تیم خوب پیش نمی رود.»

 

پپ ضمن تایید مصدومیت آگوئرو و نرسیدن او به دربی گفت:« به این فکر نمی کنم که چند بازی را باید پیروز شویم. ما فقط باید به برد در بازی بعدی فکر کنیم. فصل گذشته نیز به این مساله فکر نمی کردیم. تنها مساله مهم، ریکاوری خوب و تمرکز روی بازی با برنلی است. این کاری است که باید انجام دهیم. بعد از برنلی نیز به دربی فکر خواهیم کرد. پله به پله باید پیش برویم.»

 

 

1453754

 

 

تمدید با سیتی:« همه چیز به نتایج بستگی دارد. من مشکلی برای تمدید ندارم و اینجا کاملا راحت هستم. ادامه کار در یک باشگاه پس از 5 سال با دو سال متفاوت است. هر کسی پس از دو سال مربیگری در یک تیم، هنوز تازه نفس و سرحال است. من از جانب خودم حرف می زنم.

باید این حس وجود داشته باشد که می توانیم باهم کار کنیم و رو به جلو برویم. اینکه از کار با یکدیگر لذت ببریم. اگر شرایط مساعد نباشد، با باشگاه صحبت خواهم کرد. من الان مسن تر شده ام و تجربه هدایت سه تیم باورنکردنی در سه لیگ مختلف را دارم. حالا با تجربه ترم. شاید با تجربه کنونی، در باشگاه های قبلی خودم نیز می ماندم. هنوز 18 ماه تا پایان قراردادم باقی مانده و این در فوتبال زمان زیادی است. فعلا مهم، بازی فرداست و اینکه بهترین نمایش را داشته باشیم. من به باشگاه اعتماد دارم و آنها نیز به من. سپس باید ببینیم چه خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها