کد خبر : 1653238 | 12 آذر 1398 ساعت 12:00 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب کاپیتان یوونتوس:

رئال مادرید نگذاشت رونالدو پارسال توپ طلا بگیرد

کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس باشگاه رئال مادرید را متهم کرد که سال گذشته مانع از اهدای توپ طلا به کریستیانو رونالدو شده است.

رئال مادرید نگذاشت رونالدو پارسال توپ طلا بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، جورجیو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس و هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در این تیم باشگاه سابق رونالدو، رئال مادرید را متهم کرد که سال گذشته به دلیل ترک رئال توسط این ستاره پرتغالی و انتقال او به یوونتوس، مانع از این شده که توپ طلا به کریستیانو اهدا شود و او ششمین توپ طلای خود را به دست آورد.

 

1456085

 

رونالدو در تابستان 2018 رئال مادرید را ترک کرد و راهی یوونتوس شد و سال گذشته در مراسم توپ طلا پشت سر لوکا مودریچ، هم‌تیمی سابقش در رئال، در فهرست نامزدهای توپ طلا دوم شد تا از رسیدن به ششمین توپ طلای خود باز بماند. امسال اما توپ طلا به رقیب بزرگ رونالدو، لیونل مسی رسید تا او ششمین توپ طلای خود را به دست آورده و از نظر تعداد توپ طلا از رونالدو پیشی بگیرد.

 

کیه‌لینی دیشب در مراسم بهترین‌های فوتبال ایتالیا در شهر میلان با متهم کردن رئال مادرید به دستکاری در نتایج توپ طلای پارسال گفت:" اینکه مسی امسال توپ طلا را برده اشکالی ندارد. دزدی اصلی سال گذشته اتفاق افتاد و رئال مادرید تصمیم گرفت که کریستیانو رونالدو نباید توپ طلا را ببرد. این واقعا خیلی عجیب بود".

 

1456086

 

کاپیتان یوونتوس در ادامه گفت:" اگر بخواهیم معیار را قهرمانی در چمپیونزلیگ بدانیم امسال هم باید جایزه را به فن‌دایک می‌دادند. اگر هم قرار بود به خاطر درخشش در جام جهانی توپ طلا بدهند که پارسال باید این جایزه به کسانی مثل گریزمان، پوگبا یا امباپه تعلق می‌گرفت. جایزه دادن به مودریچ هیچ دلیل منطقی نداشت".

 

دیدگاه‌ها