کد خبر : 1653303 | 12 آذر 1398 ساعت 16:18 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

از اینکه در تهران با سپاهان بازی می کنیم، خوشحالیم؛

نوری‌فر: زاهدی فر فشار زیادی تحمل کرده اما ..

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال می گوید زاهدی فر میلیون ها هوادار استقلال را ناراحت کرده و محرومیتش در فوتبال حرفه ای طبیعی است.

نوری‌فر: زاهدی فر فشار زیادی تحمل کرده اما ..

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمد نوری فر مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال تهران پس از انجام قرعه کشی و مشخص شدن حریف آبی های پایتخت که باید یک بار دیگر مقابل سپاهان قرار بگیرند، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالیم که این بازی در تهران است. بالاخره ما یک سفر به شیراز را به سفرهایی که در این فصل داریم اضافه کرده ایم و به امید خدا با توجه به شرایطی که داریم، فینال جام حذفی را در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می کنیم.


از نوری فر در مورد دیدار برابر شهرخودرو هم پرسیده شد، که او در این رابطه بیان کرد: آن بازی هم مهم است ولی بچه های ما روحیه خوبی دارند بعد از بازی در اصفهان. مشخص شد که یک پنالتی برای ما نگرفتند و گل دوم آنها هم آفساید بود؛ هر چند کمیته داوران نظر دیگری دارد ولی ما انتظار داشتیم که آنها گزارش مفصل تری از آنالیزی که انجام دادند، منتشر کنند تا هواداران بفهمند چرا گل آفساید نبوده است.


مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به محرومیت زاهدی فر پس از دیدار استقلال و سپاهان با بیان اینکه حرف خاصی در این مورد ندارد، افزود: من می دانم این روزها خیلی فشار روی آقای زاهدی فر بوده. به هر حال فوتبال حرفه ای است و ناراحتی میلیون ها هوادار استقلال را باید در نظر بگیریم.

دیدگاه‌ها