کد خبر : 1653335 | 12 آذر 1398 ساعت 17:43 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان‌جهان: در حال تیم شدن هستیم

سامان نریمان جهان اعتقاد دارد که ماشین سازی شکل تیمی را پیدا کرده است و حریف خطرناکی خواهد بود.

نریمان‌جهان: در حال تیم شدن هستیم

به گزارش "ورزش سه" سامان نریمان جهان دیگر آن پسرک ریز نقش خام نیست و در کنار ریز نقشی سابق خود عنوان با تجربه نیز در کنار نامش می بیند که در بستن بازوبند کاپیتانی سبزهای تبریز خلاصه می شود. نریمان جهان کاپیتان ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد که این تیم کم کم در حال  متحد شدن است که برای هر حریفی خطرناک خواهد بود.

 

کاپیتان ماشین سازی در مورد آخرین وضعیت تیمشان برای دیدار با پارس جنوبی می گوید: تمرینات خوبی داشتیم و خوشبختانه زمان کافی برای برنامه های خاص این دیدار را نیز با توجه به آب و هوای مساعد تبریز داشتیم و بچه ها همگی آماده این دیدار مهم هستند و قطعا با دستی پر جم را ترک میکنیم.

 

نریمان جهان ادامه داد: تیم هایی که تغییرات زیادی در ابتدای فصل داشته باشند برای تیم شدن کار سختی دارند و اکنون با تلاش هایی که مجموعه تیم داشته در حال تیم شدن به معنای واقعی هستیم و حریف سر سختی برای رقیبان خواهیم بود که به سختی امتیاز خواهیم داد و برای این دیدار نیز برنامه داریم و امیدوار به یک پیروزی هستیم.

 

هافبک ماشین سازی در مورد حریف این تیم، پارس جنوبی گفت:  ما با آقای کمالوند کار کرده ایم و با خصوصیات او آشنایی کامل داریم و با توجه به این شناخت میدانم که شکست دادن پارس جنوبی در جم کار سختی است ولی فوتبال قابل پیش بینی نیست و ما نیز غیر قابل پیش بینی تر هستیم.

دیدگاه‌ها